ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان شایعه است ؟

شایعه خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

طی این روزهای گذشته خبرهای مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فضای مجازی دیده می شود که برخی این خبر را شایعه می دانند و هنوز توسط هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است .سحر دولتشاهی که همسر سابق آقای رامبد جوان است پس از جدایی از او ، دوباره با خبر ازدواج مجددش با همایون شجریان خبرساز شده است و حاشیه های زیادی را به دنبال داشته است.

آیا خبر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان صحت داشته است؟

این روزها شایعه های گوناگونی در فضای مجازی منتشر می شود که یکی از آنها خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان است. هر دو آنها از افراد معروف هستند که خانم سحر دولتشاهی بازیگر و آقای همایون شجریان خواننده می باشند.

لازم است بدانید این دو عزیز در تئاتر سی با یکدیگر همکاری داشته اند و در این روزها این تئاتر به پایان رسیده است و رفت آمدهای زیادی در مجالس و محافل عمومی پیرامون تئاتر سی صورت گرفته که این دو هنرمند در کنار یکدیگر دیده می شوند. شاید منتشر شدن چنین شایعه  ی مبنی بر همین موضوع باشد.

شایعه خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

البته این دو عزیز هنرمند هنوز در مورد چنین شایعه ی هیچ واکنشی نشان نداده اند و نه آن را تایید و تکذیب کرده اند. باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این خبر صحت داشته است یا خیر….

همایون شجریان

همایون شجریان یکی از خوانندگان معروف است که طرفداران زیادی داشته و اکثر مردم با اهنگ های او آشنا هستند.همایون شجریان متاهل است و هنوز هیچ خبری مبنی بر طلاق وی و جدایی او از همسر اولش منتشر نشده است.

بد نیست بدانید که خبر ازدواج بازیگران پیش از اجرای یک نمایش یا ایفای یک نقش کاملا طبیعی است و این شایعه ها در مورد افراد معروف و مشهور بسیار دیده می شود.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرایط وام 15 میلیونی ازدواج چیست؟

نظرات در مورد : ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان شایعه است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *