ارزهای با ارزش دیجیتالی

ارزهای با ارزش دیجیتالی

قطعا شما نیز با ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین کم و بیش آشنا هستید و می دانید که اخیرا در دنیای ارز و پول تغییرات بسیار زیادی را ایجاد کره و سبب شده است که افراد بتوانند پول های کلان خود را از طریق این ارز سرمایه گذاری کنند و تاکنون نیز رشد بسیار بالایی داشته است. مدیر عامل موسسه ی کریدیت سوئیس، تیجان تیام، درباره ی ارزهای دیجیتالی و سقوط ناگهانی ارزها هشدار داد و گفت: “تا آن جایی که اطلاعات بدست آورده ایم دلیل افراد برای خرید بیت کوین، کسب درآمد می باشد و این کار همان معنا و تعریف دقیق حباب می باشد.”

اکنون با این تفاسیر ارزهای دیجیتالی یک قدم دیگر به قرارگیری در میان ارزهای رسمی نزدیک تر می شوند و تحلیلگر مالی موسسه ی Swissquote در این خصوص معتقد است که این شرایط به سرمایه گذاران این فرصت را خواهد داد استفاده از بیت کوین را گسترش بدهند ولی سرمایه گذاران قدیمی بسیار محتاط عمل می کنند و عجله ای برای گسترش آن ندارند.

ارزهای با ارزش دیجیتالی

منظور از ارز دیجیتالی چه می باشد؟

با گسترش و رشد فضای مجازی در زندگی افراد ارزهایی خلق شدند که متعلق به هیچ کشور خاصی نیستند ولی می توانید همانند ارزهای رسمی در کشورهای مختلف از آن ها استفاده نمایید. به این واحد های ارزی و یا پولی، ارزهای دیجیتال، پول دیجیتالی یا ارزهای آنلاین می گویند. هم اکنون بسیاری از شرکت ها و وب سایت های خرید و فروش آنلاین و حتی بسیاری از هتل ها و مراکز تجاری نیز از این ارزها استفاده می کنند و صرافی های متعددی نیز در سرتاسر دنیا نیز اقدام به خرید و فروش این ارزها می نمایند.

یکی از دلایلی که سبب شده است این ارزهای دیجیتالی رواج یابند، این است که به راحتی قابل ردیابی نیستند و به شدت رمزگذاری شده اند و به همین دلیل در بازارهای سیاه مانند قاچاق اسلحه، خرید و فروش مواد مخدر در میان قاچاقیان و سرمایه گذاران طرفدار زیادی پیدا کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ارزش بیت کوین به 50 هزار دلار رسید!

نظرات در مورد : ارزهای با ارزش دیجیتالی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *