میزان درآمد حاصل از تولید زغال فشرده

میزان درآمد حاصل از تولید زغال فشرده

اولین و مهم ترین فاکتور در میزان فروش یک کارخانه کیفیت محصول تولیدی آن است.شرکت هات زغال با ارائه مشاوره به تولیدکنندگان محترم نقش مهمی در بالابردن کیفیت محصولات خواهد داشت.با توجه به ارزان بودن مواد اولیه مورد استفاده در تولید زغال چینی که در کشور به وفور یافت می شود و همچنین رواج این صنعت در داخل کشور و دارا بودن قابلیت صادرات به بازار کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس ،تولید زغال فشرده درآمد بالایی را به همراه خواهد داشت. میزان درآمد حاصل از تولید زغال فشرده در دی ماه سال 1400 ماهیانه به صورت خالص حدودا مبلغ 20,000,000 تومان می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه از یک طرف و استفاده از دستگاه های پیشرفته و تخصصی از طرف دیگر تاثیر مستقیم بر  تولید بریکت های با کیفیت و در نتیجه تولید سود بیشتر را دارد. تولید کنندگان می توانند مواد اولیه مورد نیاز را هم به طور مستقیم از بازارهای مربوطه مانند کارخانجات چوب بری و تولید مبلمان و پوست گردو را از باغداران تهیه کنند یا به طور مستقیم و آماده از شرکت هات زغال سفارش دهند.شرکت هات زغال هم در تامین مواد اولیه مرغوب و هم در فروش خط تولید و دستگاه ها تجربه و تخصص کافی را دارا می باشد و شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران این شرکت در تمام مراحل این صنعت پر سود اطلاعات کافی را کسب نمایید.

شرکت هات زغال سازنده خط تولید زغال فشرده

شرکت هات زغال با ارائه خدمات صفرتا صد، از فروش خط تولید گرفته تا کلاس های آموزشی و در نهایت تضمین خرید، یکی از شرکت های منحصر به فرد در زمینه خط تولید زغال فشرده به شمار می رود که می تواند در زمینه اشتغال زایی خدمات شایانی را به کارآفرینان ارائه دهد. برای شروع هر کاری دو عامل باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد که یکی از آن ها مواد اولیه مرغوب و دیگری کیفیت دستگاه های مورد استفاده در خط تولید می باشد. شرکت هات زغال از قدم اول با فروش خط تولید زغال فشرده (زغال چینی)  و تامین مواد اولیه مرغوب کنار شما خواهد بود.شرکت هات زغال با کادری حرفه ای و مجرب اقدام به برگزاری کلاس های آموزش تولید زغال فشرده برای علاقه مندان کرده است تا مشتریانش همواره بتوانند  در هر مرحله از کار پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند و به کسب تجربه بپردازند. از دیگر ویژگی های شرکت هات زغال خرید تضمینی تولیدات  شما خواهد بود و این امر باعث می شود تولید کننده بدون نگرانی از بازار فروش تمام انرژی خود را برای تولید محصول با کیفیت متمرکز سازد.شرکت هات زغال در حال توسعه بازار خود به کشور ترکیه نیز می باشد و با به دست آوردن بازارهای جهانی می تواند افتخاری در آینده ای نزدیک برای کشور رقم بزند.

شماره های تماس: 02637313385_02637313386_09121156805

میزان درآمد حاصل از تولید زغال فشرده

بهترین فرمول ساخت زغال فشرده (چینی) مرغوب

برای تولید زغال چینی فرمول های مختلفی ارائه شده است که هر کدام در کیفیت زغال تولیدی تاثیر مستقیم دارد. برای مثال برخی از ترکیب خاک اره و چسب برای تولید زغال چینی استفاده می کنند. این نوع زغال فشرده به دلیل وجود چسب از کیفیت کمتری برخوردارخواهد بود. در روشی دیگر تنها از خاک اره برای تولید زغال چینی استفاده می کنند و چون برای فشرده سازی در این روش باید از دستگاه اکسترودر گیرباکسی استفاده کرد و همچنین در این فرمول بریکت های تولید شده در کوره های صنعتی پخته می شوند. در نتیجه  به دلیل عدم تکامل فرایند گازگیری و کربن گیری، کیفیت محصول تولیدی پایین می آید. همچنین در این روش سرعت تولید پایین خواهد بود. شرکت هات زغال فرمول تولید زغال فشرده کاملی را ارائه داده است که باعث افزایش سرعت تولید و کیفیت زغال فشرده ی تولید شده می شود.در این فرمول از خاک اره، پوست گردو و خاک زغال استفاده می شود. به این صورت که ۸۵ درصد مواد اولیه را خاک اره که در واقع مواد دور ریز صنایع چوب محسوب می شود تشکیل می دهد و همین امر هم در کاهش هزینه مواد اولیه تاثیر زیادی دارد و با توجه به عدم نیاز به قطع درختان کمک شایانی به محیط زیست می کند. برای استفاده از خاک اره در تولید زغال فشرده (چینی) باید دو اقدام اساسی صورت گیرد. ابتدا خاک اره را با دستگاه سرند به خوبی الک نموده و سپس در دستگاه خشک کن رطوبت آن گرفته شود. پوست گردو‌ دومین ماده مورد استفاده در این فرمول است که به میزان ۱۰ درصد مورد نیاز است. استفاده از پوست گردو به دلیل داشتن چربی طبیعی نیاز به چسب را از بین می برد و هم چنین سبب حرارت بیشتر و عمر سوخت طولانی تر در زغال و در یک‌ کلام باعث افزایش ماندگاری زغال می شود.پوست گردو را باید ابتدا به خوبی آسیاب و سپس سرند نمایید. هر چه پوست گردو تازه تر باشد زغال حاصل با کیفیت تر خواهد بود.سومین ماده مورد استفاده خاک زغال یا خاک کربن می باشد که تنها ۵ درصد از حجم مواد اولیه را تشکیل می دهد. خاک زغال منافذ و ترک های بریکت زغال را پر می کند.از مزایای این فرمول می توان به کم هزینه بودن مواد اولیه، امکان استفاده از کوره های سنتی به جای کوره های صنعتی که خود سبب افزایش کیفیت زغال تولیدی و‌همچنین هزینه کمتر خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میزان درآمد حاصل از تولید زغال فشرده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *