اختلال سراسری اینستاگرام (بروزرسانی)

اختلال سراسری اینستاگرام | یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان کاربران اینستاگرام می باشد که افراد در طول روز مدت زمان زیادی را در این شبکه ی اجتماعی سپری می نماید. اکنون باید یک شبکه ی اجتماعی با این میزان از بازدیدها در طول روز از یک سرور قدرتمند استفاده نماید تا با قطعی هایی روبرو گردد.

اختلال سراسری در اینستاگرام 29 اسفند 1399

اختلال سراسر در اینستاگرام در تاریخ 29 اسفند 99 در ساعات 20 الی 22 ایجاد شد براساس گزارشات مردمی اینستاگرام در طول ساعات اشاره شده دارای اختلال می باشد ، به گزارش زوم تک این اختلال گویا بصورت سراسری می باشد و تا ساعات 21.45 هنوز این مشکل برطرف نشده است ، شایان ذکر است هم زمان با اینستاگرام این اختلال در واتس اپ هم مشاهده شد.

 


اختلال سراسری اینستاگرام

دو ساعت قبل شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار اختلال گردید و کاربران از تمام دنیا گزارش داده اند که قابلیت مشاهده ی عکس ها و پروفایل هایشان در اینستاگرام وجود ندارد. در اصل با مراجعه به حساب کاربری خود احتمالا با پروفایلی خالی روبرو خواهید شد و این پیام که “امکان بروز رسانی فید وجود ندارد” برایتان به نمایش دربیاید. لازم به ذکر است که نسخه ی تحت وب این شبکه ی اجتماعی نیز دچار مشکل شده است و قصد باز کردن هر صفحه ای را در آن داشته باشید با خطای 5xx Server Error روبرو خواهید شد.

اختلال سراسری اینستاگرام

این مسئله دقیقا بعد از اتفاقات ناخوشایندی بروز نمود که اخیرا برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام رخ داده است. همانطور که در خبرهای قبلی گفتیم، مدتی قبل دو بنیانگذار اصلی اینستاگرام یعنی کوین سیستروم و مایک کریگر به دلیل اختلافاتی که گفته می شود بین آن ها و زاکربرگ بر سر مدیریت این شبکه اجتماعی پیش آمده از سوی خود استعفا داده اند. روز قبل نیز کمپانی فیسبوک خبر داد که اکنون آدام موریس را جایگزین کوین سیستروم مدیرعامل پیشین شرکت می نماید.

پس از انتشار خبر هک 50 میلیونی حساب کاربری در شبکه اجتماعی فیسبوک مشخص شد که به احتمال زیاد آن سری از کاربرانی که از فیسبوک به منظور لاگین به اکانت اینستاگرام خود استفاده می نمودند نیز تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند. البته باید بگوییم که مشکل این شبکه ی اجتماعی پس از گذشت چند دقیقه برطرف شد.

بیشتر بخوانید  دارک مود اینستاگرام برای iOS 13 و اندروید 10 فعال شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اختلال سراسری اینستاگرام (بروزرسانی)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *