تعداد بسیاری از کارت های سوخت به کارت های بانکی متصل شدند

کارت سوخت بانکی

یکی از بحث های داغی که این روزها مطرح می گردد، مسئله ی سهمیه بندی سوخت و روی کار آمدن مجدد کارت های سوخت می باشد. اساسا کارت سوخت در یک دوره آغاز ب کار کرد ولی به دلیل عدم توجه به مسائل زیرساختی با گذشت زمان از دور خارج شد ولی گویا هم اکنون این موضوع در حال تغییر می باشد و این روند تغییر کرده است. دولت در برنامه ریزی های جدید خود تصمیم گرفته است تا به جای استفاده از کارت های سوخت جداگانه، کارت های بانکی را به عنوان کارت سوخت استفاده نماید.

کارت بانکی به جای کارت سوخت

بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی روابط عمومی بانك مركزی، همانطور که در سیستم توزیع سبد حمایتی دولت، بدون پرداخت حتی یک ریال برای صدور کوپن کاغذی و یا ساخت کارت‌ های جدید، کارت‌ های بانکی به زیر ساخت رفاهی کشور افزوده شدند، در طول هفته‌ ی قبل استفاده از تمامی کارت‌ های بانکی فعال به جای کارت‌ های سوخت ممکن شد.

کارت سوخت بانکی

در طی فرآیند اجرای این طرح به جای اینکه کارت سوخت جدید صادر گردد، از طریق اتصال آنلاین به سیستم پرداخت بانکی، از طریق کارت‌ های بانکی موجود در دست افراد به عنوان کارت سوخت استفاده می گردد. به منظور اتصال کارت های بانکی، با همکاری وزارت ارتباطات کشور، رابط کاربری خیلی ساده و با استفاده ی آسان ایجاد شده است که بر اساس کد ملی هر فرد، فهرست کارت‌ های بانکی شخص به نمایش در می آید و انتخاب یکی از این کارت ها به عنوان کارت سوخت به آسانی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات صورت می پذیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد بسیاری از کارت های سوخت به کارت های بانکی متصل شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *