خداحافظی مدیران اینستاگرام به دلیل اختلاف نظر با فیسبوک

خداحافظی مدیران اینستاگرام

خداحافظی مدیران اینستاگرام | همانطور که می دانید، اینستاگرام مدتی است که تحت نظارت و بهتر است بگوییم که تحت سلطه ی فیسبوک فعالیت می نماید و تاکنون پیشرفت های بسیاری را هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ ظاهری به خود دیده است. اکنون فیسبوک به طور کامل مسئولیت های این شبکه ی اجتماعی را بر عهده گرفته و پشتیبانی های لازم را صورت می دهد و دیگر به مدیران این شبکه اجتماعی احتیاجی ندارد.

خداحافظی مدیران اینستاگرام

کوین سیستروم و مایک کریگر که به عنوان مدیران اپلیکیشن اینستاگرام شناخته می شوند، بعد از تصاحب کردن این شبکه اجتماعی توسط فیسبوک، به‌ عنوان مدیران اجرایی و فنی در تیم اینستاگرام فعالیت می نمودند ولی اکنون از سمت خود کناره‌ گیری نموده و نوشتند:

می‌ رویم تا کنجکاوی و خلاقیت خود را دوباره بازیابی کنیم.

با اینکه مدیران این شبکه اجتماعی در خصوص دلیل اصلی کناره‌ گیری خود از سمت مربوطه چیزی نگفتند ولی گزارش‌ هایی مبنی بر وجود مشکلاتی میان آن‌ ها و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ منتشر شده بود. بر اساس گزارش بلومبرگ، ترک نمودن اینستاگرام از طرف مدیران آن به این علت انجام گرفت که آن‌ ها با تصمیمات جهت‌ گیری‌ های تجاری این شبکه اجتماعی اشتراک‌ گذاری عکس بعد از خرید آن از سوی فیسبوک در سال 2012 مخالفت داشتند.

خداحافظی مدیران اینستاگرام

کریگر که اکنون باید او را به عنوان مدیر عامل قبلی اینستاگرام خطاب نماییم، روز قبل در طی بیانیه‌ ای عنوان نمود که تصمیم دارد کمی استراحت کند تا دوباره کنجکاوی و خلاقیت خود را بازیابی کند. همچنین نوشت که آن‌ ها برای هشت سالی که در اینستاگرام سپری نمودند و شش سالی که با تیم فیسبوک همکاری کردند، بسیار سپاس گذار و قدردان هستند. این دو مدیر در روز دوشنبه مدبران فیسبوک را از تصمیم خود مبنی بر ترک اینستاگرام آگاه کردند و به‌ زودی جدا شدن آن‌ ها از اینستاگرام بعد از گذشت هشت سال همکاری قطعی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه تمام حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را در یک جا ببنیم؟ - معرفی برترین‌ سرویس‌ها

نظرات در مورد : خداحافظی مدیران اینستاگرام به دلیل اختلاف نظر با فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *