گوشی های آیفون سال ۲۰۱۸ ظرفیت باتری بیشتری خواهند داشت

گزارشات جدیدی که از KGI منتشر شده است درباره ی مدل های سال آینده آیفون است که با ظرفیت بیشتر باتری عرضه می شوند. مینگ چی کو از مؤسسه ی KGI امروز گزارشاتی را مبنی بر تغییرات سال آینده گوشی های آیفون انتشار داد که بر طبق این گزارش ها هر دو مدل قدیمی ۶.۵ اینچی و ۵.۸ اینچی آیفون لطف بهبود در باتری L شکل و شارژ دهی بیشتر به کاربران عرضه خواهد شد.

در حال حاضر گوشی آیفون ایکس با همان آیفون ده از باتری ال شکل بهره می برد، اما به گفته ی مینگ چی کو باتری های گوشی های آیفون سال آینده با بهبودی و اصلاحات فراوانی مواجه خواهند شد، به دلیل افزایش اندازه و شارژ دهی آن ها. ایشان همچنین انتظار دارد که شاهد حظور این باتری ها در دو مدل شیش و نیم اینچی و پنج و هشت دهم اینچی باشیم. موسسه ی KGI همچنین پیش بینی می کند که آیفون ۵.۸ اینچی سال آینده می تواند باتری با اندازه ی ۲۹۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشد.

همان طور که می دانید همواره شکایت و نارضایتی های موجود در مورد گوشی های آیفون مربوط به قدرت کم باتری های آن ها بوده است که نسبت به رقبای اندرویدی اش از نظر باتری به طور فاحشی جا مانده است. در حالی که شرکت بزرگ اپل هر ساله با انتشار گوشی های جدیدش، ویژگی های جدیدی را رونمایی می کند اما عمر باتری آن ها تقریبا در بین پرچم داران سال های گذشته اش یکسان بوده است.

بر طبق گفته ها و گزارشات موجود گوشی جدید این شرکت از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی که از نوع LCD خواهد بود بهره می برد، همچنین شکل باتری این آیفون جدید برای کاهش قیمت نهایی مصرف کننده به شکل مستطیل در نظر گرفته شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه بررسی ورژن (نسخه) برنامه در آیفون و اندروید

نظرات در مورد : گوشی های آیفون سال ۲۰۱۸ ظرفیت باتری بیشتری خواهند داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *