آیپد مینی 5 و یک آیپد 10 اینچی در سال 2019 میلادی رونمایی خواهند شد

آیپد مینی 5

تبلت های کمپانی اپل در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد ولی در این میان اخیرا پس از عرضه ی نسل جدید از گوشی های پرچمدار این کمپانی میزان تقاضای کاربران برای خرید آیپد اپل کاهش یافته و به نحوی که تولید آن ها در حال تعلیق می باشد. اما گویا کوپرتینویی ها تصمیم گرفته اند تا خط تولید آیپدهای خود را از حالت تعلیق در بیاورند و دیگر زمان آن رسیده است که نسل پنجم از آیپدهای مینی این کمپانی به همراه یک آیپد میان رده ی 10 اینچی معرفی گردد.

آیپد مینی 5 اپل

قیمت جدیدترین مدل موجود از آیپد مینی (ipad Mini) اپل در سال 2017 میلادی، در نسخه‌ های 128 گیگابایتی تا 399 دلار کاهش یافت ولی در اصل از سال 2015 میلادی، کوچک‌ ترین عضو خانواده‌ ی آیپدهای کوپرتینویی ها آپدیت جدیدی را نداشته است. به همین جهت، 2 ماه پس از گذشت زمان انتشار شایعه های مربوط به تصمیم کمپانی اپل مبنی بر توقف تولید سری آیپد مینی، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر کمپانی اپل، ادعای مذکور را رد کرد و بیان کرد که این کمپانی  در حال فعالیت بر روی نسخه‌ ی آینده ی آیپد مینی با تراشه ای قدرتمندتر و صفحه نمایشی ارزان‌ تر می باشد.

آیپد مینی 5

علاوه بر آیپد مینی، جدیدترین خبرها بیانگر این است که کمپانی اپل مدل های بزرگ‌ تر آیپد را هم فراموش نکرده است و برای ششمین نسخه از آیپد 9.7 اینچی خود هم یک جانشین 10 اینچی و ارزان‌ قیمت مدنظر قرار داده است که از حاشیه‌ هایی  کمتر بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که آیپد 9.7 اینچی آخرین دفعه در ماه مارس سال 2018 میلادی و پیش از آن، در همین ماه در سال 2017 میلادی آپدیت  شده‌ بود. این سری از آیپدها ضخیم‌ تر و سنگین‌ تر از آیپد پروهای بالارده می باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: macrumors

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیپد مینی 5 و یک آیپد 10 اینچی در سال 2019 میلادی رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *