آیپد ایر 2022 قرار نیست پنل اولد داشته باشد

آیپد ایر 2022 قرار نیست پنل اولد داشته باشد

پیش از این گزارش شد که اپل می خواهد نسل بعدی آیپد ایر را به پنل اولد سامسونگ مجهز کند اما گویی قرار نیست چنین باشد. طبق گزارش thelec، اپل برنامه خود را برای تجهیز آیپد ایر 10.9 اینچی 2022 به پنل اولد کنسل کرده است.

این گزارش می گوید دلایل مختلفی موجب کنسل شده این مسئله شدند که باید به ساختار پنل و میزان سودآوری آن اشاره کرد. این رسانه به ساختار کنونی پنل‌های OLED اشاره دارد که در آن قرمز، سبز و آبی یک لایه انتشار را تشکیل می‌دهند.

گویی اپل نسبت به این نوع پنل مشکوک است و میزان روشنایی آن را راضی کننده نمی داند. حتی شرکت کوپرتینویی نسبت به طول عمر باتری با وجود چنین پنلی شک دارد. گفته شده اپل می خواهد ساختار دوپشته را برای پنل اولد آیپد در نظر گیرد و مدل فعلی تک پشته است که راضی کننده نخواهد بود.

در واقع با وجود ساختار دوپشته دو لایه رنگ قرمز، آبی و سبز به کار گرفته می شود که سطح روشنایی را افزایش می دهد. گذشته از آن طول عمر باتری نیز افزایش چهاربرابری خواهد داشت. سامسونگ اکنون فقط نوع تک پشته برای مصارف تجاری ارائه می دهد و مشخص نیست آیا نوع دوپشته را با سفارش اپل در دستور ساخت قرار می دهد یا خیر.

گذشته از آن سودآوری کم سامسونگ موجب شده تا این شرکت برنامه ای برای همکاری با اپل نداشته باشد. بیشتر گزارش‌ها از عرضه آیپد ایر مجهز به پنل OLED در سال آینده میلادی خبر دادند، اما Elec با توجه به عدم حضور سامسونگ در فرایند توسعه چنین محصولی، می‌گوید تا سال 2023 انتظار عرضه چنین محصولی نباید داشت. پیش از این نیز DSCC گزارش داد تا 2023 قرار نیست آیپد ایر اولد مشاهده کنیم.

بنابراین بهتر است منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها چه برنامه ای برای آیپد ایر بعدی دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

نظرات در مورد : آیپد ایر 2022 قرار نیست پنل اولد داشته باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *