در آینده منتظر پرچمدار 4K سونی باشید

پرچمدار 4K سونی

گویا کمپانی سونی در سال 2018 قصد دارد کمی متفاوت تر نسبت به سایر کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند ظاهر شود و این بار گویا قصد دارد در سال جدید با یک پرچمداری غیر از گوشی هایی که در MWC 2018 معرفی کرد، وارد بازار گردد. پرچمدار جدید این کمپانی گویا دارای نمایشگر 4K خواهد بود و قرار است بر اساس زبان طراحی Ambient Flow ساخته شود که هفته ی گذشته نیز در کنگره ی موبایل بارسلون گوشی های جدید بر اساس این زبان طراحی معرفی شدند.

این زبان طراحی جدید به طورکلی از نظر سادگی و قرینه بودن به گوشی های نسل قبلی شباهت دارد ولی به نظر می رسد حاشیه های صفحه نمایش در این نسخه کمتر شده است و در پنل پشتی به جای سطح صاف شاهد استفاده از شیشه خمیده هستیم. علاوه بر کاهش اندازه ی حاشیه های این گوشی هوشمند گویا قرار است از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار گردد که کیفیت تصویر 4K را برای کاربر به ارمغان می آورد.

پرچمدار 4K سونی

در کنگره جهانی موبایل، در سال گذشته این کمپانی از یک گوشی هوشمند با نمایشگر 4K رونمایی به عمل آورد که این پرچمدار اکسپریا XZ پریمیوم نام داشت و در خرداد ماه گذشته راهی بازار شد؛ لازم به ذکر است که این پرچمدار سونی از زبان طراحی قدیمی OmniBalance کمپانی سونی استفاده می کرد. کمپانی سونی برای اولین بار در سال 2015 نیز از اکسپریا XZ5 پریمیوم رونمایی به عمل آورد که دارای صفحه نمایش 4K بود. از سال 2015 به بعد این غول ژاپنی با معرفی پشتیبانی فرمت HDR+ در صفحه نمایش گوشی های هوشمندش آن ها را ارتقا داد و شاید به همین دلیل است که قصد دارد در سال جاری یک پرچمدار جدید در کنار اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت معرفی نماید تا در این عرصه سایر برندها را به رقابت دعوت نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در آینده منتظر پرچمدار 4K سونی باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *