آپدیت جدید سیستم عامل Wear OS با بهبود باتری منتشر شد

سیستم عامل Wear OS

کمپانی گوگل به عنوان یک برند فوق العاده قدرتمند در دنیای دیجیتال می باشد که این غول فناوری یک سیستم عامل بسیار قدرتمند به نام اندروید را توسعه می دهد و به همراه آن برای ساعت های هوشمند نیز سیستم عامل Wear OS را ارائه نموده است. به نوعی برای این گجت های پوشیدنی نیز یک هویت جدید تعریف نموده است. اکنون گوگل یک بروزرسانی جدید برای این سیستم عامل منتشر کرده است.

سیستم عامل Wear OS

امروز ردموندی ها آپدیت جدیدی را برای سیستم عامل Wear OS که قبلا با نام Android Wear مشهور بود، عرضه نمودند. غول تکنولوژی دنیا آن را بروزرسانی H نام گذاری کرد. البته پس از اعمال این آپدیت، در ساعت های هوشمند نام این بروزرسانی Wear OS 2.2 به نمایش در می آید. علت استفاده از این نوع نامگذاری هنوز معلوم نیست. به هر طریق ممکن، این سیستم عامل جدید با تمرکز بر روی بهبود نحوه عملکرد باتری ارائه شده است و ساعت‌ های هوشمندی که دارای این سیستم عامل هستند، در میزان شارژ‌های زیر 10 درصد فقط زمان را برای کاربر به نمایش در می آورد. این مسئله می‌ تواند طول عمر باتری را نیز افزایش دهد.

سیستم عامل Wear OS

در صورتی که ساعت هوشمند به مچ کاربر بسته نشده باشد، پس از 30 دقیقه در حالت Deep Sleep قرار خواهد گرفت و کمترین مدت زمان استفاده از باتری را ثبت می نماید. این قابلیت نیز یکی دیگر از تغییرات مثبت در این بروزرسانی می باشد و سبب بالا رفتن میزان شارژدهی ساعت‌ های هوشمند می شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت جدید سیستم عامل Wear OS با بهبود باتری منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *