آیفون 5 اس 8 گیگابایتی در دسامبر عرضه خواهد شد

آیفون 5 اس

اپل به تازگی گوشی های جدید خود را معرفی کرد. این شرکت تصمیم گرفت که با معرفی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس تولید آیفون های قدیمی چون 5 سی را متوفق سازد. همانطور که میدانید آیفون 5 سی آیفون هایی بودند که قیمت کمتری نسبت به دیگر محصولات اپل داشتند ، چرا که در آن به جای استفاده از بدنه ی آلومینیومی که رسم همیشگی شرکت اپل بود از پلاستیک استفاده شده بود و به همین دلیل قیمت کمتری داشت.

اپل این بار آیفون 5 اس را با حافظه 8 گیگابایتی ارائه می نماید

همزمان با معرفی آیفون 5 سی ، نسخه ی اصلی آن با نام 5اس هم رونمایی شد ، این گوشی با میزان حافظه های ذخیره سازی حداقل 16 گیگابایت و 32 گیگابایت در دسترس قرار گرفته بود.

اما بر اساس گزارشی جدید ، اپل قصد دارد یک نسخه ی ارزان تر را برای 5 اس عرضه کند تا به نوعی جای آیفون 5 سی را پر کند. گفته شده است که آیفون 5 اس با حافظه داخلی 8 گیگابایت در دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه های مختلف آیفون 5 اس قیمت های متفاوتی داشت ؛ نسخه ی 16 گیگابایتی آن 450 دلار و مدل 32 گیگابایتی آن 499 دلار قیمت گذاری شده بود. انتظار میرود برای نسخه ی جدید که 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت قیمتی کمتر از 400 دلار در نظر گرفته شود.

با این عمل اپل قصد داشته که آیفون های 5S خود را با قیمتی کمتر ارائه کند تا افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند و به نوعی قیمت رقابتی داشته باشد. به محض اینکه جزئیات بیشتری از آن منتشر شد به اطلاع شما خواهیم رساند

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه دریافت نسخه بتا iOS 13

نظرات در مورد : آیفون 5 اس 8 گیگابایتی در دسامبر عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *