معرفی 6 مورد از بهترین قاب های نازک برای آیفون 13 پرو مکس

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس در حال حاضر بزرگترین و بهترین آیفون است اگر چه خبرهایی در مورد آمدن آیفون 14 شایعه شده است که می توانید برای اطلاعات بیشتر به شایعه خط تولید آیفون 2022 :همه چیز در مورد آیفون 14 مراجعه کنید. آیفون 13 نسخه پرو مکس ، صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی دارد که کار با آن را به خصوص با یک دست بسیار دشوار می کند. اپل از مواد درجه یک استفاده می کند و وزن گوشی را افزایش می دهد. با تلفنی که از قبل بزرگ و سنگین است، افزودن قاب فقط آن را حجیم‌تر می‌کند.

بهترین قاب برای آیفون 13 پرو مکس

قاب یکی از لوازم جانبی مهم است که از آسیب دیدن آیفون شما محافظت می کند. اگر میخواهید فریم گوشی را از خط و خش نجات دهید یا از صفحه نمایش در برابر ترک محافظت کنید، یک قاب می تواند به شما کمک کند تا از همه چیز جلوگیری کنید. با این حال، بسته به قابی که انتخاب می کنید، می تواند حجم قابل توجهی به گوشی شما اضافه کند. اگر این را نمی‌خواهید و قاب‌هایی را ترجیح می‌دهید که در عین حفظ نمای باریک، محافظت اولیه را ارائه دهد، در اینجا برخی از بهترین قاب‌های نازک برای iPhone13 Pro Max  آورده شده است.

 قاب SPIDERCASE CLEAR

این قاب برای حفظ فرم اصلی آیفون 13 پرو مکس شما بسیار نازک است. همچنین بسیار سبک است زیرا از TPU ساخته شده است. از طرف دیگر، ممکن است با استفاده مداوم زرد شود.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

با این وجود، قاب شفاف Spidercase یک قاب مقرون به صرفه خوب است که می تواند محافظت اولیه ای از آیفون 13 پرو مکس شما را فراهم کند و نگه داشتن آن را دشوارتر نکند.

SUPCASE UNICORN BEETLE

قاب‌های سری Supcase Unicorn Beetle برای کسانی است که خواهان قاب نازکی هستند که شفاف هم باشد. آیفون 13 پرو مکس دارای پشتی زیبا و با مجموعه ای از رنگ های منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید این قاب گوشی خود را به نمایش بگذارید و در عین حال محافظت را نیز به آن اضافه کنید، این گارد شفاف بهترین گزینه است.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

در حالی که به نازکی برخی از قاب‌های دیگر نیست، لبه‌های این گارد دارای یک ضربه گیر است که در اطراف آن قرار دارد که از صفحه ی گوشی شما محافظت بیشتری می‌کند. لبه های گارد مانند آیفون صاف است که هنگام در دست گرفتن آن، چسبندگی خوبی به شما می دهد. اگر یک گارد نازک کمی محافظ می خواهید، این باید انتخاب شما باشد.

SPIGEN THIN FIT

Spigen Thin Fit یک گارد بسیار متعادل با احساس عالی در دست و محافظت کافی است. با وجود نازک بودن گارد، ویژگی Thin Fit از فناوری بالشتک هوای Spigen در گوشه‌ها استفاده می‌کند تا در صورت افتادن آیفون، ضربه را جذب کند.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

قسمت پشتی دارای روکش مات نرمی است که هنگام  در دست گرفتن گوشی احساس خوبی دارد. از آنجایی که iPhone13 Pro Max  یک گوشی بزرگ است، گرفتن گوشی بدون گارد می تواند دلهره آور باشد. اما، این گارد به لطف پشتی محکم، کار را آسان‌تر می‌کند. بدون افزایش بیش از حد ابعاد گوشی، از محافظت خوبی برخوردار می شوید.

TORRAS ULTRA-THIN CASE

Torras یک گارد ساده و مشکی مات است که از مواد پلی کربنات سخت ساخته شده است. برخلاف گارد TPU یا سیلیکونی معمولی، انعطاف‌پذیر نیست، اما یک پوسته سخت ارائه می‌کند که روی پشت آیفون شما می‌چسبد. این همچنین ممکن است به این معنی باشد که گارد Torras در برابر سقوط مقاوم نیست زیرا پلی کربنات به اندازه TPU ضربه‌گیر نیست.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

با توجه به اینکه قاب فقط 0.03 اینچ ضخامت دارد، تقویت اضافی در اطراف ماژول دوربین برای محافظت از لنزهای پشت آیفون 13 پرو مکس شما وجود دارد. این بدان معنی است که شما می توانید گوشی خود را بدون هیچ مشکلی روی یک سطح سخت قرار دهید. همچنین در رنگ های مختلف موجود است، بنابراین می توانید بر اساس رنگ آیفون خود یکی را انتخاب کنید.

TOTALLEE THIN CASE

اگر می خواهید از آیفون خود بدون قاب استفاده کنید اما نگران خراشیدن آن هستید، گارد Totallee تجربه ای تقریباً بدون گارد را به شما می دهد. به همان اندازه نازک است که یک گارد می تواند داشته باشد و در عین حال محافظت اولیه در برابر خراش را ارائه می دهد. البته از آنجایی که این گارد بسیار نازک است، نمی توانید انتظار داشته باشید که اگر آیفون 13 پرو مکس را روی یک سطح سخت بیاندازید، از آن محافظت کند.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

این مورد برای کسانی نیست که بهترین محافظت را می خواهند. این برای کسانی است که می خواهند مطلقاً هیچ حجمی به گوشی خود اضافه کنند. پوسته مات شده در چندین رنگ موجود است، بنابراین با توجه به رنگ آیفون خود یکی را انتخاب کنید. تقریباً احساس می کنید که آیفون شما گارد ندارد.

PEEL ULTRA-THIN CASE

PEEL چندین نوع قاب برای آیفون 13 پرو مکس می سازد. برخی از آنها بسیار نازک هستند و حداقل محافظت را ارائه می دهند. با این حال، این یکی در حالی که هنوز نازک است، محافظت کافی را ارائه می دهد. پشتی نیمه شفاف دارد که ظاهری مات شده درست مانند پشت آیفون 13 پرو مکس را به نمایش می گذارد.

6 مورد از بهترین قاب نازک برای آیفون 13 پرو مکس

گارد Peel مطمئناً گران قیمت است، اما با خرید آن شما یک گارد با کیفیت خوب تهیه می کنید که با مواد درجه یک ساخته شده است. با وجود نازک بودن این گارد، حتی از لوازم جانبی MagSafe نیز پشتیبانی می‌کند که یک امتیاز محسوب می‌شود.

اگر به دنبال یک گارد نازک ارزان قیمت و بدون محافظ در طرفین هستید، می‌توانید قاب فوق‌العاده نازک TwoTry را خریداری کنید.

 

خلاصه مطلب

آیفون 13 پرو مکس یک گوشی بزرگ است، بنابراین استفاده از یک گارد نازک بسیار منطقی است. فقط یکی را انتخاب کنید که برای شما جذاب‌تر به نظر می‌رسد و به شما کمک می‌کند آن را نگه دارید و از آیفون خود به نحو بهتری استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 6 مورد از بهترین قاب های نازک برای آیفون 13 پرو مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *