آپدیت برنامه Dropbox امکان نمایش فایل های GIF را به ارمغان می آورد

آپدیت برنامه Dropbox امکان نمایش فایل های GIF را به ارمغان می آورد

دراپ باکس با آپدیت جدیدش برای اندروید و iOS، چند قابلیت جدید برای ایجاد تجربه ی بهتر در کاربرانش، به برنامه اضافه کرده است.
آخرین ورژن برنامه دراپ باکس، 3.0.1 امکان اضافه کردن نظر روی فایل ها را برای راحتی کاربرانی که در حال کار روی یک سند هستند را به وجد آورده است. زیر نظرات، کاربران میتوانند به علامت @ یکدیگر را تگ کنند. این قابلیت در آپریل برای کاربران کامپیوتری دراپ باکس فعال بود.
یکی دیگر از قابلیت های قابل توجهی که در آپدیت جدید به دراپ باکس اضافه شده، همان مشاهده فایل های gif است. قبلا، کاربران برای مشاهده فایل های gif در دراپ باکس نیاز به یک برنامه جداگانه داشتند. همچنین در این آپدیت جدید باگ هایی درست شده اند و عملکرد دستگاه تقویت شده است. در حال حاضر این آپدیت فقط برای اندروید موجود است اما احتمالا به زودی برای iOS نیز آماده شود.
ماه پیش اعلام شد که از زمان عرضه این برنامه در سال 2007، این برنامه 400 میلیون کاربر جذب کرده است. اما خبری از تعداد کابرانی که به صورت ماهیانه فعال هستند منتشر نشد.
در ماه می، یک برنامه کلی برای ویندوز ارائه داد که به این معناست که این برنامه روی هر ورژن و دستگاه ویندوزی کار میکند.
همچنین قابلیت ایجاد، مدیریت و به اشتراک گذاری پوشه ها در داخل برنامه برای ویندوز 8.1 در این برنامه گنجانده شده است. پشتیبانی از میانبر های معمول کیبرد مانند ctrl+A برای انتخاب تمام مجموعه و ctrl+F برای جستجو نیز به برنامه اضافه شده است. قابلیت آپلود تمام فایل ها نه فقط عکس، برای کاربران ویندوز 8.1 فراهم است. یکی دیگر از قابلیت های آن، امکان دانلود مستقیم فایل ها به یک دستگاه دیگر یا مموری کارت است. کاربران همچنین میتوانند چند فایل را انتخاب کرده و هم زمان به اکانت دراپ باکسشان آپلود کنند که برای کسانی که به صورت مداوم از دراپ باکس استفاده میکنند انتخاب عالی ست.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه مشکلات همگام سازی یا سینک نشدن Dropbox را حل کنیم؟

نظرات در مورد : آپدیت برنامه Dropbox امکان نمایش فایل های GIF را به ارمغان می آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *