سری XA1 سونی نیز بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

اندروید اوریو

بر اساس خبرهایی که از سوی کمپانی سونی منتشر شده است، این کمپانی اکنون در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی های هوشمند سری XA1 خود می باشد که فایل این بروزرسانی دارای حجم 900 مگابایتی است و عملکردهای این سیتم عامل بهبود یافته و باگ های آن برطرف شده است و همچنین شامل ویژگی های جدیدی هستند که کمپانی سونی در سال 2017 وعده داده بود.

گوشی هایی که شامل بروزرسانی اندروید اوریو می شوند XA1، XA1 plus و XA1 Ultra می باشند که توسط این بروزرسانی ویژگی هایی همچون ویدئوهای  Picture in picture و نقاط نوتیفیکیشن را دارا خواهند شد. بر اساس گزارش های انتشار یافته از سوی اکسپریا بلاگ، این بروزرسانی را هر چه زودتر وارد سری XA1 خواهد کرد و گویا این بروزرسانی دارای بسته امنیتی با حجمی کمتر از 900 مگابایت می باشد و قطعا شامل تمامی ویژگی های وعده داده شده در سال گذشته ی میلادی می باشد.

ویژگی هایی که کمپانی سونی در خصوص آن ها وعده داده است شامل میانبرهای پین شده، اصلاح نوتیفیکیشن ها در قسمتی به نام Notification dots، ویجت های جدید، پشتیبانی از ویجت های تصویر در تصویر، مجموعه ایموجی های جدید و انتخاب هوشمند متن و … می باشد. اگر شما نیز از کاربران این سری از گوشی های هوشمند کمپانی سونی می باشید و این بروزرسانی را دریافت نمودید حتما تجربه ی خود از کار کردن با این سیستم عامل را با ما در میان بگذارید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری XA1 سونی نیز بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *