آنر Magic 5 Pro و کسب امتیاز بزرگ در DxOMark

آنر Magic 5 Pro و کسب امتیاز بزرگ در DxOMark

در MWC بارسلون، آنر از جدیدترین گوشی هوشمند ممتاز خود، مجیک 5 پرو، با سخت افزار پیشرفته و طراحی جذاب رونمایی کرد. این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش غوطه ور است که این برند ادعا می کند که بالاترین امتیاز DxOMark را هم برای دوربین و هم برای نمایشگر به دست آورده است و از Huawei Mate 50 Pro پیشی گرفته است. در اینجا جزئیات است.

همانطور که توسط Honor اعلام شده است، Magic 5 Pro که به تازگی راه اندازی شده است، اکنون با امتیاز جهانی 152 و 151 بالاترین امتیاز کلی را در رتبه بندی دوربین و صفحه نمایش DxOMark دارد. جایگاه برتر در رتبه بندی دوربین قبلاً توسط هواوی میت 50 پرو با امتیاز 147 کسب شده بود. بهترین گلزنان موجود در رتبه بندی صفحه نمایش DxOMark آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس با امتیاز 149 هستند.

صفحه نمایش Honor Magic 5 Pro 6.81 اینچی است و از چهار طرف خمیده است. از فناوری LTPO استفاده می کند و می تواند تا 120 هرتز را به روز کند. وضوح تصویر 1312 x 2848 پیکسل با تراکم پیکسلی 461ppi را ارائه می دهد. این می تواند به حداکثر روشنایی HDR 1800 نیت برسد و دارای کم نور PWM با فرکانس بالا در 2160 هرتز است.

علاوه بر این، سیستم دوربین این گوشی نیز کمتر شگفت‌انگیز نیست. این دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه بر روی بسته است که در آن چیزی که شرکت آن را “چشم میوز” می نامد، تراز شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور 1/1.12 اینچی سفارشی شده و دارای دیافراگم f/1.6 است. این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی دستگاه با یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3.5 برابر همراه است. سیستم دوربین توسط مجموعه‌ای از سنسورها از جمله لیزر 3D ToF، سنسور چند طیفی برای دمای رنگ و سنسور فلیکر پشتیبانی می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا تصاویری از گوشی آنر Play 40 Plus

نظرات در مورد : آنر Magic 5 Pro و کسب امتیاز بزرگ در DxOMark

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *