آنباکس آیپد پرو 2018 اپل

آیپد پرو 2018 اپل

کمپانی اپل یکی از کمپانی های آمریکایی بسیار قدرتمند در زمینه ی تولید دستگاه های هوشمند و گجت های مختلف می باشد که یکی از دستگاه های محبوب این کمپانی آیپد نام دارد که به تازگی نسخه ی پرو این دستگاه رونمایی شد و اکنون در این پست تصمیم داریم تا آنباکس آیپد پرو 2018 را برای شما نمایش دهیم تا بیشتر با این محصول کمپانی اپل آشنا شوید.

آیپد پرو 2018 اپل

این نسخه از آیپد پرو کاملا از ابتدا طراحی شده است و به نوعی نسخه ی بروزشده ای از این آیپد می باشد. طراحی تمام‌ صفحه‌ ی این دستگاه در داخل یک قطعه‌ ی جادویی شیشه‌ ای خلاصه می گردد که نظیر آیفون های 5 و 5 اس به طور کاملا مسطح با بدنه ای صاف طراحی شده است. این نخستین نسخه از آیپدهای اپل می باشد که کلید هوم از روی پنل جلویی حذف شده است و با استفاده از ژست‌ های حرکتی جدید و خلاقانه ، باز کردن قفل صفحه نمایش آن بسیار راحت تر می باشد؛ در این دستگاه نیز، تنها باید سوایپ کنید تا وارد صفحه ی اصلی دستگاه شوید.

صفحه نمایش Liquid Retina از یک لبه به لبه‌ ی دیگر دستگاه انتقال می یابد. رنگ‌ های نزدیک‌ به واقعیت و فناوری Promotion سبب می گردد تا همه‌ چیز جذاب و واکنش‌گرا باشد. با استفاده از کاهش کناره های صفحه نمایش، نسخه‌ ی قبلی آیپد پرو 10.5 اینچی جای خود را به دستگاهی با صفحه نمایش 11 اینچی و ابعاد فیزیکی مشابه داده است، لازم به ذکر است که آیپد پرو 12.9 اینچی جدید خیلی کوچک‌ تر از نسل قبلی خود به حساب می آید.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: YouTube

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازباکس : داستان یک استارتاپ

نظرات در مورد : آنباکس آیپد پرو 2018 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *