گوشی ویوو Y27 و کسب تاییدیه NCC

گوشی ویوو Y27 و کسب تاییدیه NCC

ویوو اخیرا سری رده بالا S17 را در چین عرضه کرده که در ماه‌های آینده نیز با نام ویوو V29 در سطح جهانی عرضه خواهد شد. پیش از این، شرکت چند گوشی هوشمند سری Y از جمله ویوو Y78 و ویوو Y36 را معرفی کرد. علاوه بر این، یک سری جدید ویوو Y نیز در حال توسعه گزارش شده که به آن ویوو Y27 گفته می‌شود.

این گوشی اخیرا با مشخصات کلیدی در گوگل پلی رویت شد و اکنون در وب سایت NCC شاهد آن هستیم و تصاویر زنده دستگاه هم بدست آمد. ویوو Y27 5G با شماره مدل V2248 در وب سایت NCC مشاهده شد و این لیست به ما نگاهی واضح به طراحی گوشی هوشمند می دهد. در رنگ مایل به سبز با ماژول دوربین مستطیلی در عب دیده می شود. جزیره دوربین دارای دو حلقه بزرگ برای حسگرهای دوربین و یک فلاش LED است.

به نظر می رسد این دستگاه دارای عقب و جلو صاف و همچنین قسمت های کناری صاف است. طراحی هیچ چیز عجیب و غریبی نیست و شبیه به چیزی است که ممکن بوده در بسیاری از گوشی های هوشمند گروه BBK دیده باشید.

گوشی ویوو Y27 و کسب تاییدیه NCC

لیست گواهی NCC تأیید می کند که ویوو Y27 5G به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی مجهز می شود. لیست کنسول Google Play این گوشی اشاره می کند که می تواند توسط چیپ Dimensity 6020 قدرت گیرد. گوشی ممکن است 6 گیگابایت رم داشته و اندروید 13 را به عنوان سیستم عامل دربرمی گیرد.

شایعه شده است که ویوو Y27 یک Y36 ریبرند شده بوده که اخیراً رونمایی شد. این گوشی هوشمند دارای یک پنل ال سی دی 6.44 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز است. دستگاه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز عمق 2 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED را دارد.

در اخباری مرتبط طبق برنامه ریزی قبلی، سری ویوو S17 به تازگی معرفی شده است. این خانواده شامل سه مدل  S17، S17t و S17 Pro می شود. دو مورد اول تقریباً با چیپست یکسان همراه هستند.

S17 Pro گران‌ترین مدل در بین سه نسخه دیگر است. ویژگی های جذابی داشته و طراحی شیک هم برای آن در نظر گرفته شده است. S17 Pro ممکن است در نگاه اول شبیه S16 Pro باشد، اما کمی متفاوت است. دوربین سوم کوچکتر شده و دستگاه به بدنه عقب با قابل تغییر رنگ مجهز نیست. در مقابل، این برند گزینه رنگ آبی جدیدی را معرفی کرده که شبیه دریا و ستارگان است.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y78 بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y27 و کسب تاییدیه NCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *