آموزش کامل تنظیمات تلوبیون

نحوه استفاده از تلوبیون در تلویزیون

اگر در شرایطی قرار دارید که به تلویزیون دسترسی ندارید. اما علاقه‌مند به تماشای برنامه ها و سریال های آن هستید. تلوبیون می تواند شما را در این راه یاری رساند. این برنامه چیز خاصی ندارد. تنها با نصب آن می توان تمام برنامه های شبکه تلویزیون را مشاهده کرد. اما باید دانست اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید امکان اجرای برنامه ها وجود ندارد. ایکن های این بستر در ساده ترین حالت تعریف شده است. حتی با کمترین سواد خواندن و نوشتن می توان از آن بهره گرفت.

نحوه استفاده از تلوبیون در تلویزیون

چرا تلوبیون کار نمیکنه,

تلویزیون های هوشمند امروزه با داشتن فناوری و امکانات لازم می توان به آسانی تلوبیون را روی آن‌ها نصب کنید. برای نصب و دیدن ۶۰ کانال تلویزیون تنها کافی است مراحل زیر را اجرا نمایید:

  • دستگاه را روشن کنید
  • آن را به اینترنت وصل نمایید. از طریق WIFI یا اینترنت سیم کارت هر کدام که به آن دسترسی دارید می توان سیستم خود را به آن کنید.
  • وارد مرورگر پلی استور شوید.
  • از طریق گوگل پلی می توان اپلیکیشن را یافته و آن را نصب کرد.

دانلود تلوبیون

اگر به تلویزیون دسترسی کمتری دارید اما همیشه پیگیر فیلم، مسابقه و سریال های آن هستید. تلوبیون را حتماً دانلود کنید. این اپلیکیشن مطمئن ترین ابزار جهت مشاهده برنامه های شبکه صدا و سیما است. برای دانلود، راه‌کارهای متنوعی وجود دارند. با انتخاب یکی از راه های زیر امکان دانلود و نصب وجود دارد.

  • از طریق دانلود منیجر می توان اپلیکیشن را لود کرد.
  • با سرچ کردن در مرورگر گوگل به صورت خودکار برنامه اپلیکیشن در اولین صفحه آن نمایان می شود.
  •  برخی از وب سایت ها میانبرهایی را برای آسایش کاربران خود قرار داده اند که از طریق آن‌ها نیز می توان اپلیکیشن را دانلود کرد.
  • رفتن به سایت رسمی این برنامه یعنی سایت telewebion

تلوبیون پلاس

تلوبیون یکی از ابزارهای به تصویر کشیدن برنامه های صدا و سیمای کشورمان است. این بستر در سال ۹۱ راه اندازی شود و در سال ۹۳ به صورت کامل در اختیار کاربران قرار گرفت. نسخه به روز این بستر نوع پلاس آن در آبان سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. این اپلیکیشن مدل توسعه یافته مدل قدیمی است که قابلیت های بیشتری در آن تعبیه شده است.

چگونه تلوبیون را رایگان کنیم؟

چرا تلوبیون در تلویزیون ال جی کار نمیکنه

معتبر ترین پلتفرم فارسی زبان برای نمایش دادن آرشیو صدا و سیمای ایران، تلوبیون است. شما به صورت رایگان می توانید به تماشای کانال های زیادی از تلویزیون و رادیو دسترسی داشته باشید. همچنین با انتخاب واژه صرفه جویی در گزینه مصرف اینترنت فیلم و سریال ها را به صورت ۱ دوم بها مشاهده کنید.

چرا تلوبیون کار نمیکنه

گاهی امکان دارد متوجه تمام شدن اینترنت خود نباشیم و گمان کنیم که تلوبیون کار نمی کند. اما تنها دلیل کار نکردن آن تمام شد اینترنت ما است. گاهی به دلایلی پیش می آید خود اپلیکیشن دچار مشکل می شود که در این صورت نیاز به بروز رسانی دارد. اگر همچنان مشکل این بستر حل نشد می توانید از پشتیبانی آن مشکل خرابی یا کار نکردن را جویا شوید.

چرا از تلوبیون نمیشه دانلود کرد

شاید از خود سؤال بپرسید هنگامی که نتوانیم به موقع سریال یا فیلم مورد نظر خود را نگاه کنیم تلوبیون قابلیت دانلود کردن را دارد؟ در دنیای پر مشغله امروز فراموش کردن یا نرسیدن به برنامه مورد علاقه یک چیز کاملاً طبیعی است. این اپلیکیشن با قابلیت دانلود کردن این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. تنها کافی است در زیر هر تصویر یا ویدئو شکل دانلود یا برنامه دانلود را لمس کنید. سپس از شما می پرسد در چه درجه ای از کیفیت می خواهید دانلود کنید با انتخاب یکی از این موارد مراحل لود شدن کامل می شود.

حذف دانلود از تلوبیون

برای وارد شدن به تلوبیون نیاز به اطلاعات کاربری است. ایجاد کاربری از طریق درخواست ایمیل و پر کردن تمام اطلاعات صورت می گیرد. در نهایت تمام اطلاعات و رمز فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود. اطلاعات کاربری در این بستر را می توان به مدت یک سال ذخیره کرد. پس از طی شدن یک سال با ارسال یک ایمیل برای یادآوری کاربر اطلاعات طی ۲ روز حذف می شود. از طریق این کاربری فرد می تواند اطلاعات کاربری خود را تغییر، ویرایش یا حذف کند. در صورت درخواست کاربر برای حذف، درخواست داده شده طی ۲ روز از زمان درخواستی حذف می شود.

چرا تلوبیون در تلویزیون ال جی کار نمیکنه

اکثر تلویزیون های هوشمند قابلیت نصب تلوبیون را دارند. سیستم ال جی نیز این قابلیت را دارد تنها کافی است گزینه Home را در زیر مجموعه LG Content Store انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به محیط سرج برنامه دسترسی خواهید داشت. حال با یافتن برنامه می توان این اپلیکیشن را نصب کنید. اما اگر برنامه اپلیکیشن در این محیط نباشد دیگر نمی توان از آن بهره برد و قابل نصب نیست. قابل توجه است اگر این برنامه بر مبنای اندروید باشد قادر به نصب بر روی LG نخواهد بود.

چرا تلوبیون آرشیو ندارد

در حقیقت تلوبیون آرشیو دارد. اما در طی بیش از یک ده عمر خود پیش آمده است که آرشیو خود را از دست دهد و از دسترس کاربران خارج شود. از مهمترین پلتفرم که سبب ایجاد این حادثه شده است بالا بردن کیفیت آن است. کاهش زمان آرشیو و ایجاد رابط قوی تر بین کاربر و آرشیو از مهمترین اقداماتی است که در طراحی ورژن جدید وجود خواهد داشت.

کد فعالسازی تلوبیون

هنگامی که شخص تصمیم به تماشای برنامه های مورد علاقه خود از تلوبیون دارد اولین قدم باید نام کاربردی و کد فعالسازی داشته باشد. با ثبت نام کردن این کد از طریق ایمیلی که در ثبت نام وارد کرده اید کد فعالسازی را دریافت خواهید کرد. باید توجه نماید این نام کاربری و کد فعالسازی مختص به شماست باید در حفظ آن کوشا باشید.

مشکل تلوبیون در تلویزیون سامسونگ

در بین تمام تلویزیون ها تنها سامسونگ است که از نرم افزار ها و برنامه های پشتیبانی بیشتری برخوردار است. اگر در نصب تلوبیون در سامسونگ با مشکل مواجه شدید یکی از موارد زیر را بررسی کنید:

  • به روز رسانی برنامه
  • مشکل فنی سیستم
  • مشکل جغرافیایی
  • داشتن اینترنت ضعیف
2/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش کامل تنظیمات تلوبیون

17 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    نسخه تی وی برنامه تلوبیون رو از طریف بازار روی تلویزیون سونی نصب کردم
    ولی هنگام ورود به برنامه جایی که شمارهوارد می‌کنی تا پیامک بیاد خط عدم اتصال به اینترنت میده!
    هم روی اینترنت مخابرات و هم همراه اول این اتفاق افتاد

  2. تقریبا یک هفته شده که نرم افزار تلوبیون در تلویزیون اسنوا بخش آرشیو رو لود نمیکنه درحالی که تو گوشی مشکلی وجود نداره
    یعنی باز هم از دسترس خارج شده برای ارتقا ؟ تا کی ادامه داره ؟

  3. سلام
    وقت بخیر
    من نرم‌افزار تلوبیون رو روی پخش کننده آندروید خودرو نصب کردم.
    نمیدونم چرا به صورت اسلوموشن پخش میکنه. در حالی که وقتی از سایت تلوبیون استفاده میکنم خیلی خوب و روان پخش میکنه.
    میشه لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم؟

  4. سلام من برنامه تلوبیون خوب کارمیکرداماالان وقتی داخل برنامه تلوبیون میرم میگه اخطارنامشخص الان بایدچیکارکنم

    1. سلام! ببخشید که به مشکلی برخوردید. برای رفع این مشکل، ابتدا اطمینان حاصل کنید که اتصال وای فای شما پایدار است و سرعت اینترنت کافی است. همچنین میتوانید از استفاده از مرورگر دیگری یا بروزرسانی آن استفاده کنید. اگر همچنان مشکل پابرجاست، لطفا با تیم پشتیبانی اینترنتان تماس بگیرید. متشکرم!

  5. الان حدود دوماهه که هیچ برنامه ای در تلوبیون برنامه دانلودش فعال نشده از طریق تماس با ما هم این پیامو دادم ولی باز شرایط تغییری نکرده