ترکیب سنسور تشخیص عنبیه با دوربین سلفی توسط کمپانی ال جی

ال جی

بر اساس اطلاعات موجود که توسط سازمان مالکیت معنوی WIPO منتشر شده است، شرکت بزرگ و برجسته ال جی به تازگی پلت فرمی را به ثبت رسانده است که این شرکت را قادر خواهد می سازد تا با یک پارچه سازی سیستم تشخیص عنبیه برای استفاده از این سنسور ها در گوشی های هوشمند اندرویدی جدیدش استفاده کند که به فضای کم تری نیاز دارد.

این شرکت نام آشنا در ماه ژوئن میلادی دست به ثبت این اختراع زده است م اکنون به راحتی می تواند آن را به عنوان تکنولوژی اختصاصی مربوط به خود به عرضه ی عموم برساند، اما در حال حاضر هیچ خبر و اطلاعی در دست نیست که آیا این شرکت قصد دارد این محصول خود را در گوشی هایش استفاده کند یا نه. اگر چه شایعات و اخبار متعددی درباره ی این که شاید این شرکت در پرچم دار بعدی خود یعنی گوشی ال جی جی ۶ این سیستم تشخیص عنبیه را به کار بگیرد اما با انتشار اخبار رسمی در مورد این گوشی جدید با خبر شدیم که همچین اتفاقی نمی افتد.

در حال حاضر شرکت عظیم رقیب ال جی یعنی شرکت سامسونگ در حال ساختن نسل سوم سنسور های تشخیص عنبیه ی خود برای گوشی های پرچم دار سال آینده اش یعنی گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است، پس به احتمال زیاد در سال آینده ما شاهد رقابت تنگاتنگ این دو شرکت خواهیم بود. بر اساس خبرهای رسمی که از این شرکت به دست آمده است برای جلوگیری از ایجاد هر گونه تقلب در این سیستم از کاربر می خواهد تا با چشم خود مسیر نوری را که تعبیه کرده است دنبال کند که این حالت باعث می شود به هیچ وجه تقلبی صورت نگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین جزییات منتشر شده در باره یLG G5

نظرات در مورد : ترکیب سنسور تشخیص عنبیه با دوربین سلفی توسط کمپانی ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *