آشکار شدن طراحی زد تی ای Axon 50 Ultra

آشکار شدن طراحی زد تی ای Axon 50 Ultra

اگرچه محبوبیت ZTE در بازار جهانی را نمی توان با سایر سازندگان چینی مانند شیائومی و اوپو مقایسه کرد، اما این برند در طی سال های گذشته محصولات منحصربفرد مختلفی در زمینه گیمینگ و پرچمدار عرضه داشته است.

این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی یک دستگاه جالب دیگر است که به عنوان گوشی Axon 50 Ultra شناخته می شود. قبل از معرفی، این برند طراحی و برخی از ویژگی های جالب دستگاه را فاش کرد.

Axon 50 Ultra به عنوان جانشین Axon 40 Ultra سال گذشته معرفی خواهد شد که دارای دوربین زیر نمایشگر در جلو بود. به دلایلی، گوشی آینده یک دوربین سلفی معمولی خواهد داشت که همچون حفره ای در وسط نمایشگر قرار دارد. با این حال، شرکت مورد اشاره با گنجاندن قابلیت اتصال ماهواره‌ای پرطرفدار، آن را جبران می‌کند.

طبق تصویر منتشر شده، این گوشی دارای فرم فاکتوری مشابه گلکسی اس 23 اولترا با قسمت های کناری خمیده و بالا و پایین صاف است. این گوشی از یک ماژول دوربین بزرگ بهره می برد که یک سوم قسمت عقب آن را پوشش داد. سنسور دوربین اصلی در یک حلقه بزرگ تعبیه شده در حالی که دو سنسور دیگر در حلقه های نسبتا کوچکتری قرار دارند.

علاوه بر این، ZTE فاش کرده که Axon 50 Ultra از سیستم عامل دوگانه و یک تراشه امنیتی مستقل استفاده خواهد کرد. در حالی که اطلاعات کمی در مورد سیستم عامل دوگانه در دسترس است، ما فرض می کنیم تراشه امنیتی حریم خصوصی و حفاظت از کاربر را افزایش می دهد. مشابه تراشه ناکس سامسونگ و تراشه Titan M2 گوگل پیکسل، انتظار می‌رود این تراشه امنیتی اقدامات امنیتی پیشرفته‌تری را برای دستگاه ارائه کند.

ZTE Axon 50 Ultra 5G دارای پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OIS، لنز ماکرو 50 مگاپیکسلی اولتراواید، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی است. به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت زد تی ای این محصول پرچمدار جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

مشخص نیست گوشی پرچمدار موردبحث چه ویژگی هایی را به دنبال دارد. این محصول جدید دارای قیمت مناسب تری نسبت به رقبا دیگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی زد تی ای Yuanhang 41 در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی زد تی ای Axon 50 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *