آشکار شدن اطلاعات و تصاویر گوشی Realme 9i 5G

آشکار شدن اطلاعات و تصاویر گوشی Realme 9i 5G

ریلمی اعلام کرده است که گوشی هوشمند Realme 9i 5G را در 18 آگوست معرفی خواهد کرد. این برند قبلاً طراحی دستگاه را به همراه برخی از مشخصات آن به تصویر کشیده است. در حال حاضر، Sudhanshu Ambhore، افشاگر مطرح، رندرهای کامل و گزینه های رنگی Realme 9i 5G را فاش کرده است.

با نگاهی به طراحی، دستگاه دارای یک پنل عقب مسطح با تنظیم دوربین سه گانه در عقب و طراحی نور لیزری است. این دستگاه همچنین دارای لبه های صاف بوده و در سمت راست، یک دکمه پاور دارد که به نظر می رسد یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه باشد و دکمه تنظیم صدا احتمالاً در سمت چپ قرار دارد. افشاگر دو گزینه رنگی به نام‌های مشکی و طلایی را نشان می‌دهد.

آشکار شدن اطلاعات و تصاویر گوشی Realme 9i 5G

در جلو، گوشی هوشمند دارای حاشیه‌های باریکی است که در اطراف نمایشگر قرار گرفته و حاشیه زیرین قابل توجهی دارد. کشف دیگر ماژول دوربین جلو است که طراحی ناچ نمایشگر را به نمایش درمی آورد. تاکنون تنها چیزی که در مورد این گوشی هوشمند تایید شده این بوده که دارای چیپست Dimensity 810 خواهد بود.

طبق شایعات، دستگاه در چند پیکربندی از جمله رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می شود. همچنین شایعه شده که با یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

Realme 9i 5G قیمتی بین 126 تا 202 دلار خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری را از ریلمی شاهد باشیم و این برند هرساله نسل جدیدی از محصولاتش را در قالب گوشی و سایر دیوایس ها عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C55 بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : آشکار شدن اطلاعات و تصاویر گوشی Realme 9i 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *