Sony Xperia XZ 2 با صفحه نمایش 4K و مشخصات برتر فاش شد

شرکت Sony از جانشین برتر تلفن همراه هوشمند Sony Xperia XZ پرده برداری کرد. و در حال حاضر، این تلفن همراه هوشمند جدید با اسم رمز Yoshino و صفحه نمایش با وضوح تصویر 4K معرفی شده است.

شرکت Sony سال گذشته از تلفن همراه هوشمند Sony Xperia XZ با همان وضوح تصویر 4K پرده برداری کرد اما این بار این شرکت امیدوار است نسخه دوم Xperia XZ بتواند برای مشتریان و کاربران خود مقرون به صرفه تر و قابل دسترس تر باشد. علاوه بر آن قید شده است این تلفن همراه هوشمند جدید با تنظیمات برآمده قرار است عرضه شود.

بنا به گزارشات نشت های اخیر Weibo چین، Yoshino با رم 4 گیگابایت به عنوان یک ارتقاء برای نسخه های گوشی های Sony خواهد آمد. این منبع همچنین گزارش داده است، تلفن همراه هوشمند Xperia XZ 2 با یک اسکنر اثر انگشت در کنار دکمه گوشی عرضه خواهد شد.

تصاویر فاش شده از تلفن همراه هوشمند XZ 2 نشان دهنده یک نسخه کوچک تر نسبت به نسخه اول در اندازه کوچکتر با یک گودی در لبه می باشد. همچنین، این تلفن همراه هوشمند دارای یک دوربین جلو بزرگتر و یک فضا برای دو لنز دوربین بالا و پائین است. البته ممکن است این فضا متعلق به یک تک لنز نرمال و یک فلش باشد.

نشت های اخیر نشان داده اند شرکت Sony در حال کار روی یک سنسور جدید دوربین که قادر به عکسبرداری با کیفیت 1080p در 1,000fps برای خلق تصاویر فوق العاده و اسلوموشن می باشد.

پایان ماه از این تلفن همراه هوشمند جدید Sony در کنگره جهانی پرده برداری خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : Sony Xperia XZ 2 با صفحه نمایش 4K و مشخصات برتر فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *