آخرین بروزرسانی ویندوز 10 سبب بروز مشکل در مدیاپلیر ویندوز می گردد

بروزرسانی ویندوز 10

همانطور که می دانید کمپانی مایکروسافت به تازگی بروزرسانی های جدیدی را برای پرچمدار ویندوزهای خود یعنی ویندوز 10 ارائه نموده است که در هر کدام قابلیت هایی را نهادینه کرده است اما هیچگاه هیچ بروزرسانی جدیدی بدون باگ و اشکال نیست. در بروزرسانی اخیر ویندوز 10 با نسخه ی 1809 گویا یک باگ سبب شده است تا نوع عملکرد مدیاپلیر ویندوز تغییر نماید.

کمپانی مایکروسافت این مسئله را تایید نموده است و گفته که با جدیدترین بروزرسانی ویندوز 10، نوار ابزار پایینی ویندوز مدیا پلیر که وظیفه‌ ی نمایش بخش مورد نظر از فایل اجرایی فایل‌ های صوتی و تصویری را دارا می باشد دچار مشکل شده است. این مسئله پس از نصب آپدیت KB4467708 بر روی ویندوز 10 نسخه‌ ی 1809 نمایش داده می شود:

پس از نصب این بروزرسانی، کاربران اجازه ی استفاده از Seek Bar در زمان اجرای برخی از فایل‌ های صوتی و یا تصویری را ندارند. کمپانی مایکروسافت سعی دارد تا با انتشار بروزرسانی جدید این مسئله را برطرف نماید.

بروزرسانی ویندوز 10

به غیر از مدیا پلیر بعضی از افراد اعلام نموده اند که بعضی دیگر از نرم افزارهای انحصاری ویندوز نیز ایراداتی را شامل شده اند. یکی از این نرم افزارهای ویندوزی NotePad می باشد. کمپانی مایکروسافت وجود این مسئله را تایید نموده و همچنین اذعان کرده است که نسبت به وجود این مسائل و باگ ها آگاه می باشد و به زودی با ارائه ی بروزرسانی جدید در صدد حل این مسئله بر خواهد آمد.

مایکروسافت تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ ی بروزرسانی های بعدی اعلام نکرده است ولی بر اساس بروزرسانی های پی در پی، این کمپانی به منظور برطرف کردن باگ، آپدیت بزرگ ماه اکتبر 2018، گویا مدت زمان زیادی برای حل این مسائل باقی نمانده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: mspoweruser

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آخرین بروزرسانی ویندوز 10 سبب بروز مشکل در مدیاپلیر ویندوز می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *