چاپ انواع لیبل راهی برای برندینگ

تاثیر برچسب محصول در برندینگ

به نظر شما چاپ لیبل چقدر برندسازی نقش دارد؟ برچسب ترانسپرنت، لیبل متالایز، پی­وی­سی و … همگی ابزاری هستند که ما بتوانیم به کمک آنها برند­سازی کنیم. این حرکت برای فروش محصول ما حیاتی خواهد بود. بدون برند­سازی ما جایگاه درستی در ذهن مخاطب نداریم و همانند یک غریبه هستیم. جذابیت بصری و بسته­بندی خود می­تواند توجه مشتری را به محصول ما جلب کند. حتی گاهی اگر خریدی هم انجام ندهد تنها جلب توجه او برای ما سودآور خواهد بود. در این مقاله همراه ما باشید تا در مرحله اول بهترین لیبل­ها برای برندینگ را ذکر کنیم و سپس به سراغ تاثیر این کار برویم.

معرفی مختصر انواع لیبل برای برندینگ

بیایید بررسی کنیم که چه لیبل­هایی برای برند­سازی بهتر هستند.

لیبل شیشه­ای

لیبل شیشه ای یک روش عالی برای مواقعی است که ما قصد داریم جز لوگو برند چیز دیگری در بسته­بندی محصولمان نمایش داده نشود. این چاپ در دو روش شفاف و مات انجام خواهد شد و شما بسته به نیاز خود می­توانید از هر یک از آنها استفاده کنید.

برچسب شیشه ای برای برند­های لاکچری نیز یک گزینه عالی است. لیبل ترانسپرنت اگر بر روی بافت یا طرح چسبانده شود عملا کارایی­اش را از دست خواهد داد. بهترین بستر برای چسباندن این لیبل بک‌گراند­های ساده در بسته­بندی محصول است. از لحاظ قسمتی نسبت به دیگر چاپ­ها برای این لیبل باید هزینه بیشتری صرف کنید.

برچسب صدفی یا لیبل pvc

لیبل صدفی نیز یکی از پراستفاده­ترین چاپ­های لیبل برای برند­سازی است. برچسب pvc به عنوان بارکد و توضیحات محصول بسیار استفاده می­شود. جوهر و پرینتر در این نوع چاپ باعث می­شود که شما رنگ­ها را با کیفیت بالایی ببینید. لیبل پی وی سی از متریال­های مختلفی مثل PE، PP، صدفی معمولی، صدفی حرارتی و … استفاده می­کند. آنها در برابر پارگی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می­دهند. قیمت آن نیز تا حد زیادی تحت تاثیر متریالی است که در آن به کار رفته­است. برچسب pvc برای استفاده در آزمایشگاه­ها، محیط­های پزشکی و درمانگاهی مناسب است.

چاپ لیبل متالایز

چاپ متالایز برای استفاده در محصولات خاص بهترین گزینه است. اگر قصد برندینگ دارید باید این نوع چاپ را حتما بررسی کنید و در صورت نیاز به سراغش بروید. این چاپ نسبت به لیبل pvc قیمت بیشتری خواهد داشت و البته مزایای آن هم به همان میزان بیشتر است. همچنین در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارد. مهم­ترین مزیت آن که برای برند­سازی بسیار مفید است جلوه زیبای آن بوده که بسیار جلب توجه می­کند. این برچسب با حالت آیینه خود یک شکست نور زیبا ایجاد خواهد کرد و در نگاه اول می­تواند افراد زیادی را نسبت به خود جذب کند.

تاثیر برچسب محصول در برندینگ

تاثیر برچسب محصول در برندینگ

چاپ لیبل تا حد بسیار زیادی در برندینگ محصول شما اثر دارد. یک ظاهر خوب برای محصول شما جلب توجه خواهد کرد. در مرحله اول فروش ما نیاز داریم که توجه مشتری را به محصول خود جلب کنیم. کیفیت محصول تا زمانی که مورد استفاده قرار نگیرد مشخص نخواهد بود. درحالی که با استفاده از ظاهر خوب ما می­توانیم این حس را به مشتری القا کنیم که کیفیت خوبی هم داریم. بیشتر اوقات ما بر اساس چیز­هایی که می­بینیم تصمیم می­گیریم. یک جلوه بصری خوب ما را از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد.

چاپ رفاه

مجموعه چاپ رفاه از سال 1355 در حوزه چاپ و تبلیغات مشغول به فعالیت بوده و تا به امروز پروژه­های موفق زیادی را به اتمام رسانده ­است. بخش چاپ لیبل این مجموعه در سال 1400 راه­اندازی شد و به به‌روز­ترین تکنولوژی­های چاپ مجهز گشت. شما با برندینگ و چاپ لیبل خود تنها چند کلیک فاصله دارید. از طریق سایت آی­چاپ سفارش آنلاین لیبل خود را انجام دهید و منتظر ارسال آنها بمانید. آی­چاپ در سریع­ترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان خواهد رساند.

سخن آخر

ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید. چاپ لیبل یکی از موارد مهم برای برند­سازی و برندینگ است. با برندینگ ما در ذهن مخاطب جایگاه درستی پیدا خواهیم کرد. این جایگاه حتی از فروش محصول ما مهم­تر است. چراکه امروز محصولات زیادی هستند که تنها با بسته­بندی خود شناخته می­شوند. برای مثال اگر دقت کرده باشید تمام خامه­های استریل صبحانه بازار رنگی صورتی دارند. به کمک این مثال به خوبی می­توانید درک کنید که ظاهر محصول چقدر در برند­سازی نقش دارد. برای سفارش لیبل با چاپ رفاه در تماس باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چاپ انواع لیبل راهی برای برندینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *