گیگابایت و رونمایی از نمایشگرهای 4K نسل جدید

گیگابایت و رونمایی از نمایشگرهای 4K نسل جدید

به جرات می توان گفت که گیگابایت یکی از برندهای موفق تولیدکننده سخت افزار کامپیوترهای شخصی بوده و در این بین تصمیم گرفت محصولات جدیدی در بخش نمایشگر گیمینگ را با مشخصات بزرگ معرفی کند.

گیگابایت مانیتورهای جدید بازی Aorus 4K را با پشتیبانی مناسب از HDMI 2.1 معرفی کرده است و آنها را برای کنسول های نسل جدید مانند PlayStation 5 و Xbox Series X و همچنین جدیدترین کارت گرافیک ها مناسب می کند. HDMI 2.1 ویژگی های جدید و یک پهنای باند اضافی را به ارمغان می آورد ، رزولوشن های حداکثر 10K و نرخ فریم تا 120fps را امکان پذیر می کند.

مانیتورهای جدید بازی تاکتیکی Aorus 4K دارای نرخ تازه سازی بالا 120 هرتز یا 144 هرتز هستند و هدف اصلی آنها بازیکنانی است که به عملکرد تاخیر کم نیاز دارند. گیگابایت مانیتورهای 32 اینچ ، 43 اینچ و 48 اینچی را برای تهیه گزینه های مختلف در قالب Aorus FI32U ، FV43U و FO48U در دسترس قرار داده است.

گیگابایت و رونمایی از نمایشگرهای 4K نسل جدید

Aorus FI32U از یک پنل IPS 144Hz و سرعت پاسخگویی 0/5 میلی ثانیه برخوردار است ، در حالی که Aorus FV43U با گواهینامه DisplayHDR 1000 و عمق رنگ 10 بیتی همه چیز را درجه یک می کند. علاوه بر این ، پنل VA آن از فناوری نقطه کوانتومی بهره می برد تا 97٪ فضای رنگی DCI-P3 را ارائه دهد. بالاترین قسمت مربوط به FO48U است که دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتز برای سطح کنتراست استثنایی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد لغو نویز فعال است که در جک میکروفون یکپارچه تعبیه شده است ، که به شما کمک می کند میکروفن شما هنگام اتصال به اینترنت صدای کمتری را انتخاب کند. در جای دیگر ، گیگابایت همچنین از ویژگی های OSD خود مانند Black Equalizer ، Aim Stabilizer و سایر موارد صحبت می کند. پیشرفت های بازی برای کمک به شما در گرفتن بیشتر از بازی خود.

هنوز در مورد قیمت و در دسترس بودن اطلاعاتی در دست نیست ، اما مطمئن باشید که دارندگان جدیدترین کارت گرافیک هنگام برخورد به قفسه ها ، آنها را مورد توجه قرار خواهند داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین نمایشگرهای بزرگ سال 2021/قسمت اول

نظرات در مورد : گیگابایت و رونمایی از نمایشگرهای 4K نسل جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *