افزایش سرگرمی و بهره‌وری در آپدیت جدید تلگرام

افزایش سرگرمی و بهره‌وری در آپدیت جدید تلگرام

با آغاز ماه فوریه، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را اعلام کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. برنامه پیام‌رسانی سال جدید را با پرشور شروع می‌کند و از ده ویژگی «مهم» جدید رونمایی می‌کند و با ابزارهای جدید برای بهره‌وری و سرگرمی، کنترل بیشتری به کاربران می‌دهد.

اگر از کاربران باتجربه تلگرام هستید، می‌دانید که بخشی از سرگرمی اپلیکیشن پیام‌رسان، حجم بی‌شمار شکلک‌ها، استیکرها و دیگر گزینه‌های زیبایی است که برای اشتراک‌گذاری با دوستان، خانواده و همکاران در دسترس است. هزاران گزینه مختلف با کیفیت بالا وجود دارد که در صورت استفاده در چت با افراد واقعاً تفاوت ایجاد می کند. این پلتفرم اکنون بیشتر از این لهجه های زیبایی شناختی استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد استیکرها و ایموجی های متحرک را به عنوان تصاویر نمایه تنظیم کنند. این ویژگی همچنین به عکس های پروفایل برای همه مخاطبین شما نیز گسترش می یابد.

اکنون، همانطور که احتمالاً می دانید، گزینه های ایموجی و استیکرهای زیادی در تلگرام وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است بسیار زیاد شود. به منظور حل این مشکل، اکنون برنامه در حال ایجاد دسته بندی ایموجی ها است و یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید آسان تر می کند. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند با ضربه زدن و نگه داشتن روی یکی از ایموجی‌ها، برچسب‌ها و سایر گزینه‌های موجود در برنامه، نگاه بهتری به شکلک‌ها، استیکرها و سایر گزینه‌های موجود در برنامه داشته باشند تا ظاهری بزرگنمایی شده داشته باشند. در حالی که هزاران گزینه مختلف وجود دارد، برخی از آنها برای اعضای Premium تلگرام رزرو شده است.

علاوه بر این، کاربران Premium اکنون دارای یک ویژگی جدید ترجمه هیجان انگیز هستند که به کاربران امکان می دهد کل چت را به صورت یک لحظه ترجمه کنند. این بدان معناست که می توانید کل چت ها، گروه ها یا حتی کانال ها را با کلیک یک دکمه ترجمه کنید. همچنان باید این ویژگی را در منوی گزینه فعال کنید، اما وقتی این کار را انجام دادید، نوار ترجمه در بالای پنجره چت وجود خواهد داشت که ترجمه مکالمات را در لحظه آسان می کند.

کسانی که عضو Premium نیستند همچنان به ابزارهای ترجمه دسترسی خواهند داشت، اما باید هر پیام را یکی یکی ترجمه کنند. در حالی که این واقعاً مشکل بزرگی نیست، گزینه ترجمه انبوه باید در طول یک مکالمه شدید و سریع مفید باشد. ماه گذشته، تلگرام صفحه استفاده از فضای ذخیره سازی اصلاح شده خود را معرفی کرد که شامل نمودار دایره ای بود که به کاربران نشان می داد این برنامه چه مقدار داده را هنگام ذخیره مواردی مانند تصاویر و ویدیوها استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  حملات دی داس بر روی سرور تلگرام دلیل اصلی اختلال آن در جهان است

اکنون، کاربران به جزئیات بیشتری در رابطه با داده ها دسترسی خواهند داشت، به طوری که برنامه داده های استفاده را در یک نمودار دایره ای ساده اما مختصر نشان می دهد. کاربران می‌توانند میزان مصرف داده‌های ورودی و خروجی را برای مواردی مانند پیام‌ها، ویدیوها، تصاویر و موارد دیگر مشاهده کنند. در آینده، این ویژگی‌ها باید به کاربرانی که برنامه‌های داده محدودی دارند، راهی آسان و واضح برای مشاهده میزان داده عبور و استفاده توسط برنامه بدهد.

علاوه بر همه موارد فوق، کاربران اکنون کنترل دقیق تری بر تصاویر و ویدیوهای دریافتی و نحوه ذخیره آنها خواهند داشت. در حالی که می‌توان رسانه‌ها را قبلاً به‌طور خودکار در گالری تلفن شما ذخیره کرد، گزینه جدید استثنائات را نیز مجاز می‌کند و نظم دادن به فایل‌های ذخیره‌شده خودکار شما را آسان‌تر می‌کند. ادمین ها همچنین کنترل دقیق تری بر محتوایی که در چت ها نشان داده می شود، خواهند داشت. البته، مانند هر به‌روزرسانی جدید، کاربران گزینه‌های ایموجی، استیکر و آیکون جدیدی دریافت خواهند کرد. اگر علاقه مند هستید، همیشه می توانید این برنامه را که برای iOS و اندروید در دسترس است، امتحان کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش سرگرمی و بهره‌وری در آپدیت جدید تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *