گوشی مرموز هوآوی در TENAA رویت شد

گوشی مرموز هوآوی در TENAA رویت شد

هوآوی در حال آماده شدن برای میزبانی یک رویداد بزرگ در چین در اواخر این ماه است. با این حال، قبل از این کنفرانس، یک مدل جدید و مرموز گوشی هوشمند اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شد.

برای کسانی که نمی دانند، هر دستگاهی که در چین عرضه می شود باید از TENAA عبور کند، به این معنی که این مدل گوشی ناشناخته قرار است به زودی راه اندازی شود. به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که غول فناوری چینی بتواند این دستگاه را در جریان این رویداد عرضه کند. با نگاهی به فهرست TENAA (مدیریت دسترسی به شبکه تجهیزات مخابراتی چین)، می‌بینیم که هواوی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که شماره مدل STG-AL00 را حمل می‌کند. با توجه به اینکه انتظار می رود سری هواوی Enjoy 60 به زودی عرضه شود، این دستگاه می تواند بخشی از این سری جدید باشد.

این لیست همچنین نشان می دهد که دستگاه مورد بحث از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند و بر روی سیستم عامل HarmonyOS کار می کند. این گواهی همچنین تصاویر زنده ای از گوشی مرموز هوآوی را ارائه می دهد که اساساً کل طراحی گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد. در جلو، دستگاه مانند هر گوشی هوشمند دیگری با یک سیستم بلندگو در مرکز بالایی ظاهر می شود در حالی که دوربین سلفی درست در کنار آن قرار دارد.

از سوی دیگر، قسمت پشتی دارای یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ شبیه به Oreo است. این ماژول دارای سه حسگر تصویر و بریدگی چهارم برای فلاش LED است. علاوه بر این، جزیره دوربین گرد توسط یک حلقه طلایی رنگ احاطه شده است که آن را کاملاً عالی جلوه می دهد. این تنها جنبه اصلی پنل پشتی است و مارک HUAWEI در نیمه پایینی تنها ویژگی قابل مشاهده دیگر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایسوس و معرفی گوشی های ZenFone 8 Flip و ZenFone 8

نظرات در مورد : گوشی مرموز هوآوی در TENAA رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *