نمایشگر ThinkCentre جدید لنوو معرفی شد

نمایشگر ThinkCentre جدید لنوو معرفی شد

لنوو از عرضه دو نمایشگر پیشرفته خبر داده است که به طور خاص برای سری محبوب رایانه های شخصی کامپکت Tiny طراحی شده اند. این مدل ها نمایشگر ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 و ThinkCentre Tiny-in-One 24 Gen 5 هستند.

ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 دارای صفحه نمایش جذاب 21.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است که تصاویری شفاف را برای تجربه تماشایی همه جانبه تضمین می کند. این صفحه نمایش با بهره گیری از فناوری پنل تعویض درون هواپیما (IPS)، دقت رنگ قابل توجه و زوایای دید وسیع را ارائه می دهد. ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 با طراحی باریک و حاشیه‌های ظریف در سه طرف، کیفیت صفحه نمایش را به حداکثر می‌رساند و در عین حال زیبایی را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، ThinkCentre Tiny-in-One 24 Gen 5 دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی فول اچ دی با همان وضوح 1920×1080 پیکسل است. این صفحه نمایش بزرگ بهره وری را افزایش می دهد و تجربه بصری همه جانبه ای را رقم می زند. با ابعاد  72.8×367.6×539.8 میلی‌متر، تعادل کاملی بین سایز و عملکرد برقرار می‌کند.

مانیتورهای ThinkCentre Tiny-in-One با اتصال بی دردسر رایانه های شخصی سری Tiny به پشت نمایشگرها، امکان راه اندازی همه کاره را فراهم می کنند. این اتصال موفقیت‌آمیز از طریق یک مکانیسم بدون کابل به دست می‌آید که نیاز به درج ساده از کنار نمایشگر دارد. نتیجه یک فضای کاری تمیز و بدون شلوغی است که برای افزایش بهره وری بهینه شده است.

نمایشگر ThinkCentre جدید لنوو معرفی شد

چیزی که نمایشگرهای ThinkCentre Tiny-in-One را متمایز می کند، سازگاری آنها با دستگاه های فراتر از سری Tiny است. این نمایشگرها با داشتن رابط های HDMI و DisplayPort می توانند به طور یکپارچه به دستگاه های دیگر متصل شوند و انعطاف پذیری و راحتی را به کاربران ارائه دهند. نمایشگرهای ThinkCentre Tiny-in-One چه لپ تاپ، چه کنسول های بازی یا دستگاه های چند رسانه ای، عملکرد فوق العاده ای را در سراسر صفحه ارائه می دهند.

علاوه بر این، نمایشگرها به یک وب‌کم داخلی، میکروفون و دو بلندگوی استریو 3 واتی مجهز هستند. ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 قابلیت های ویدئو کنفرانس بدون درز و خروجی صدای با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با روشنایی 250cd/m²، نسبت کنتراست 1000:1 و نرخ تازه سازی 60 هرتز، تضمین می کند که تمام جزئیات بصری به وضوح نمایش داده می شوند. ابعاد سر مانیتور 72.8 × 339.1 × 489.3 میلی متر آن را جمع و جور و در فضا کارآمد می کند، در حالی که پایه قابل تنظیم امکان شیب، چرخش، تنظیم ارتفاع و چرخش را فراهم می کند که مطابق با اولویت های کاربر است.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با قابلیت هوش مصنوعی

در پاسخ به تقاضای فزاینده برای نمایشگرهای لمسی، لنوو در نظر دارد مدل لمسی مانیتور ThinkCentre Tiny-in-One را در اواخر ژوئن عرضه کند. این محصول مورد انتظار، تعاملات لمسی بصری را به کاربران ارائه می دهد و تجربه کلی کاربر را بیشتر می کند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر ThinkCentre جدید لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *