رونمایی گوگل از گجت های پوشیدنی جدید Fitbit

رونمایی گوگل از گجت های پوشیدنی جدید Fitbit

گوگل از دو گجت پوشیدنی Fitbit Versa 4 و Sense 2 رونمایی کرده است. آنها از سیستم عامل Fitbit جدید استفاده می کنند و نسبت به نسخه های قبلی خود باریک تر و سبک تر هستند. از آنجایی که ساعت‌های هوشمند ابزارهای بسیار خوبی برای افرادی هستند که به سلامتی اهمیت می‌دهند، گوگل دکمه کناری را که آخرین بار با Versa 2 ارائه شده بود، دوباره به کار گرفته و این کار استفاده از ساعت‌ها را در حین ورزش آسان‌تر می‌کند.

Versa 4 و Sense 2 برای استفاده در تمام روز طراحی شده اند. در طول روز، حسگر ضربان قلب و فعالیت را در اختیار شما قرار می دهد و در شب، خواب شما را ردیابی می کند. یک جنبه جالب دیگر نیز در این ساعت ها وجود دارد و آن امتیاز مدیریت استرس است. این به شما اطلاع می دهد که چه زمانی با تنفس هدایت شده یا مدیتیشن استراحت کنید.

از نظر شارژ، این ساعت ها دارای عمر باتری شش روزه و شارژ سریع هستند. به ازای هر 12 دقیقه که آنها را شارژ می کنید، یک روز استفاده اضافی دریافت خواهید کرد. ساعت‌ها کمی بهتر با Android سازگار می‌شوند زیرا می‌توانید از پاسخ‌های هوشمند با آن تلفن‌ها استفاده کنید، اما حتی با یک دستگاه iOS همچنان به اعلان‌های متنی، هشدارهای قابل مشاهده و موارد دیگر دسترسی دارید. به زودی، گوگل قابلیت های Google Maps و Google Wallet را نیز به این ساعت ها خواهد آورد.

رونمایی گوگل از گجت های پوشیدنی جدید Fitbit

از نظر لوازم جانبی، گوگل مجموعه ای از بندهای ساعت از Brother Vellies را ارائه می دهد. آنها بندهای چرمی بافته شده ای هستند که در رنگ های مشکی و بلوطی موجود بوده، هر کدام 54.95 دلار قیمت دارند و منحصراً در Fitbit.com در دسترس هستند.

Versa 4 با قیمت 229.95 دلار و Sense 2 با قیمت 299.95 دلار عرضه می شوند. با خرید خود، شش ماه عضویت Premium رایگان دریافت خواهید کرد، چه مشتری جدید باشید و چه نباشید. می‌توانید از امروز از Fitbit.com و سایر خرده‌فروشان جهانی، پیش‌سفارش دستگاه‌ها را آغاز کنید و ارسال آن از پاییز آغاز می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Fitbit از بازار جهانی عقب نشینی کرد

نظرات در مورد : رونمایی گوگل از گجت های پوشیدنی جدید Fitbit

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *