نینتندو به شایعات سوییچ پرو پایان داد

مدتهاست که شایعاتی درباره کنسول نسل جدید سوییچ پرو نینتندو منتشر شده و در این بین به نظر می رسد که بزودی باید شاهد معرفی این کنسول نسل جدید باشیم اگرچه اطلاعات محدود است.

Doug Bowser ، رئیس بخش ایالات متحده نینتندو ، در مورد شایعات اخیر مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد نسخه Pro Nintendo Switch را امسال منتشر کند ، اظهار نظر کرد. وی در گفتگو با واشنگتن پست ، در مورد چگونگی خوب بودن این کنسول در پنجمین سال از زمان راه اندازی صحبت کرد ، اما پیشرفت فناوری چیزی است که همیشه ذهن این شرکت را درگیر خود می کند.

“ما همیشه در حال بررسی فناوری و اینکه چگونه فناوری می تواند تجربیات گیم پلی را افزایش دهد ، هستیم. این فن آوری به خاطر فناوری نیست. ”

“این چگونه فناوری به طور خاص می تواند تجربه گیم پلی را افزایش دهد. و سپس آن فناوری را از کجا استفاده می کنید؟ آیا می خواهید آن را در سخت افزار یا سیستم عامل های موجود اعمال کنید یا می خواهید منتظر سیستم عامل بعدی باشید؟ و سپس تجربه گیم پلی مناسب با آن چیست؟ مجموعه ای از عوامل درگیر آن هستند و این چیزی است که ما همیشه به دنبال آن هستیم. ”

اظهارات رئیس نینتندو آمریکا در پی گزارش اخیر بلومبرگ است که ادعا می کند این شرکت قصد دارد به زودی مدل جدید سوئیچ را اعلام کند. ماه گذشته ، انتشار این خبر تایید کرد که کنسول Switch Pro بیش از 299 دلار فروخته می شود ، جایگزین مدل موجود می شود و در سپتامبر یا اکتبر سال جاری در دسترس خواهد بود. بلومبرگ همچنین گفت که نینتندو سوییچ جدید می تواند قبل از نمایش دیجیتال Nintendo Direct E3 2021 هفته گذشته اعلام شود ، اما این اتفاق نیفتاد.

طبق منابع مختلف ، مدل آینده نینتندو سوییچ از فناوری NVIDIA DLSS و صفحه نمایش 7 اینچی OLED سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. در حقیقت ، رئیس نینتندو آمریکا انتشار قریب الوقوع کنسول جدید را نه تأیید کرد و نه آن را انکار کرد. در واقع ، او فقط گفت که این شرکت در این راستا کار می کند.

بیشتر بخوانید  نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

همچنین ، در مصاحبه با واشنگتن پست ؛ داگ در مورد بازی های آینده و مخاطبان متنوعی که هدف قرار داده اند صحبت کرد.

“وقتی وارد سال پنجم می شویم ، نینتندو سوییچ در حال تعریف دوباره چرخه حیات کنسول است. و چابکی آن چرخه حیات کلی با ردیابی محتوای قوی ، “Bowser گفت.

وی همچنین اشاره کرد که این شرکت به دنبال گسترش همکاری های خارج از بازی های ویدیویی است. مانند راه اندازی اخیر پارک تفریحی ژاپن با استودیوی جهانی.

“ما خود را یک شرکت سرگرمی می دانیم که در زمینه سرگرمی های منحصر به فرد تخصص دارد.” باوسر گفت. این بر اساس مدل سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه ما است. و این مدل برای دهه ها به ما امکان می داد شخصیت ها و دنیای کاملاً غوطه وری ایجاد کنیم که همه ما آنها را می شناسیم و آنها را دوست داریم.

منبع

4/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : نینتندو به شایعات سوییچ پرو پایان داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *