معرفی سریال و انواع آن در ناب مووی

معرفی سریال و انواع آن

سریال به چه معناست؟ آیا سریال میتواند محتوای بهتری نسبت به فیلم باشد؟ آیا محتوای سریال دارای چندین نوع بوده و یا یک نوع میباشد؟ آیا محدودیتی در ساخت تعداد فصل های سریال وجود دارد؟ بهترین سریال های خارجی چه سریال هایی هستند؟ و…

دانلود سریال در تلویزیون، رادیو و رسانه خانگی یک برنامه ادامه دار میباشد که به صورت پیوسته و نیز پی در پی قسمت هایی از آن به پخش میرسند. میتوان گفت که سریال ها به صورت معمول از قوس داستانی اصلی پیروی میکنند. شاید فکر کنید که قوس داستانی به چه معناست؟ آرک داستانی و یا قوس داستانی به یک داستان ادامه دار گفته میشود که به صورت یک مجموعه ادامه پیدا میکند. حال ممکن است که این مجموعه تلویزیونی باشد که آن را سریال مینامند و یا مجموعه بازی کامپیوتری و یا کتاب مصور باشد. در جهان نمایش عامه پسند نمایش سریال در ژانر درام ( در دانلود فیلم و سریال، ژانر درام مقوله ای از روایت های داستانی میباشد که جدی تر از داستانی با لحن طنز پیش میرود ) میباشد.

نوع بیان موضوع داستان در سریال ها نسب به محتوای فیلم متفاوت میباشد. سریال ها اساسا بر مبنای پنهان کردن داستان بوده تا بتوانند مخاطبان خود را حفظ کرده و آنها را ترغیب به دیدن قسمت های بعدی کنند. حال در برخی سریال ها خلاصه ای از قسمت های قبلی به نمایش گذاشته میشود که مخاطبان با دیدن قسمت جدید سریال درک کاملی به موضوع داشته باشند. همانگونه که در ساخت فیلم ها از ژانر های متفاوتی بهره برده میشود در سریال ها نیز ژانر های مختلفی در یک قاب گنجانده میشوند که تولید کنندگان بتوانند مخاطبان را ترغیب به تماشای آن کنند.

دانلود سریال اعم از دانلود سریال خارجی، دانلود سریال کره ای، دانلود سریال عاشقانه و… تماما بسته به علاقه کاربران بوده و انتخاب تماشای چه نوع سریالی برعهده خود کاربر میباشد. هزینه ساخت قسمت های سریال ها نیز متفاوت میباشد. به دلیل برخوردار سریال از قسمت های متعدد، تمامی توان به منظور حفظ مخاطب و جلب کردن توجه کاربران بر عهده قسمت اول هر سریالی میباشد. به همین سبب نیز هزینه ای که به منظور ساخت قسمت اول سریال پرداخته میشود نسبت به دیگر قسمت ها متفاوت بوده و بیشتر میباشد.

 

پیشینه ساخت سریال و گونه های آن

ساخت سریال و یا فیلم های ادامه دار به اوایل قرن بیستم باز میگردد. سریال ها به صورت بسیار چشم گیری توانستند که تاثیر خود را نشان داده و مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشانند. در سال 2016 اعلام شد که محتوای سریال توانسته که کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و نسبت به سینما طرفدار های خوبی را دریافت کرده است. به همین سبب تهیه کنندگان و کارگردان ها بر این امر شدند که به ساخت محتوا سریال بپردازند. همچنین اعلام شد با توجه به این امر که سریال های تلویزیونی مخاطبان بسیاری را شامل میشوند از نظر بازار اقتصادی و سیاسی توانسته اند که عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

حال ممکن است که سریال ها از رسانه های متفاوتی مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و یا رسانه خانگی به نمایش درآیند. سریال هایی که از رسانه خانگی پخش میشود میتوانند به روی لوح های دی وی دی یا نوری ، اینترنت و نتفلیکس پخش شوند. کمپانی نتفلیکس را نیز میتوان از جمله موفق ترین رسانه ها در این زمینه نام گذاری کرد. با وارد شدن این کمپانی که کشور های آُسیایی مانند کره، سریال هایی مانند سریال بازی مرکب، اهل جهنم یا hellbound و… به انتشار رسیده اند. دانلود سریال کره ای در سال 2021 توانسته که به خوبی خود را به نمایش بگذارد. از جمله سریال های پر طرفدار در رسانه نتفلیکس میتوان به دانلود سریال بازی مرکب اشاره کرد. سریال ها میتوانند که ابر قهرمانی، درام و یا سیت کام باشند. حال مخاطب باید که انتخاب خود را انجام داده و به دانلود سریال مورد علاقه خود بپردازد.

 

معرفی برخی از بهترین سریال های جهان که در سال 2021 به انتشار رسیدند

 

از دو سال پیش تاکنون که ویروس کرونا بر جهان قالب شد، ساخت و انتشار برخی از سریال ها متوقف شدند. ناگفته نماند که دانلود فیلم و سریال در این دوره تا میزان زیادی به دلیل خانه نشینی کاربران افزایش پیدا کرد. حال برخی از سریال ها در سال 2021 به انتشار رسیده اند که بسیار مورد انتظار بودند. به صورت مثال میتوان به فصل دوم سریال see و یا دانلود سریال money heist فصل 5 اشاره کرد. از طرفی دیگر مخاطبان محتوای فیلم نیز به دنبال دانلود فیلم مورد نظر خود بوده و حتی در انتشار این نوع محتوا نیز ایراداتی در نحوه پخش به وجود آمد.

اگر بخواهیم برخی از بهترین سریال های جهان در سال 2021 را به شما معرفی کنیم میتوان به چندین سریال اشاره کرد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

این سریال کره ای که یک مجموعه تلویزیونی بقا و محصول کشور کره جنوبی میباشد از رسانه نتفلیکس به انتشار رسید. تاریخ انتشار بازی مرکب 17 سپتامبر 2021 میباشد. سریال کره ای بازی مرکب توانست که در دهه اول پخش خود نقد های بسیار مثبتی را دریافت کرده و به یکی از پر بیننده ترین مجموعه های نتفلیکس در 90 کشور تبدیل شد. سریال بازی مرکب توانست که پس از 28 روز رکورد بریجرتون را شکسته و به پربیننده ترین مجموعه این رسانه تبدیل شود. مقداری از خلاصه داستان سریال squid game به این صورت میباشد که گروهی متشکل از 456 نفر به منظور برد 45 میلیارد وون به شرکت در مجموعه ای از بازی های کودکانه دعوت میشوند.

 

  • فصل دوم سریال see یا دیدن:

 

معرفی سریال و انواع آن

سریالsee  یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر های علمی تخیلی و درام میباشد که توسط اپل تی وی پلاس به انتشار رسید. فصل اول سریال دیدن در 1 نوامبر 2019 در هشت قسمت به انتشار رسید. فصل دوم سریال دیدن نیز در سال 2021 و در هشت قسمت به انتشار رسید. داستان سریال به این صورت میباشد که در اوایل قرن 21 کره زمین به ویروسی مرگبار آلوده شده و کمتر از 2 میلیون نفر زنده ماندند. افرادی نیز که زنده ماندند قدرت بینایی خود را از دست دادند. حال امر نابینایی به صورت موروثی به نسل های بعدی نیز انتقال پیدا میکند. انسان ها با این موضوع کنار آمده و به زندگی قبیله ای خود بازگشته اند. در همین شرایط همسر جنگجویی بزرگ به نام بابا واس دوقلو هایی را به دنیا می آورد که قدرت بینایی دارند. عقیده انسان ها نیز به این صورت میباشد که داشتن قدرت بینایی جرمی است نابخشودنی و روشنایی تنها مختص به خدا میباشد.

 

  • فصل پنجم سریال مانی هیست یا money heist:

 

معرفی سریال و انواع آن

خانه کاغذی و یا La casa de papel که در کشور آمریکا با نام سرقت پول شناخته میشود یک مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر درام، اکشن، جنایی و سرقت میباشد. دانلود سریال خانه کاغذی را میتوان از جمله پر سرچ ترین کلمات در ماه اخیر دانست. مجموعه سرقت پول دو سرقت گروهی با برنامه ریزی دقیق و طولانی را به نمایش میگذارد که به رهبری پروفسور به انجام میپذیرد. پخش اولیه این مجموعه، در ۱۵ قسمت در شبکه اسپانیایی آنتنا ۳ از ۲ مه ۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ به انتشار رسید. شبکه نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی سریال را به‌دست‌آورد و این سریال را دوباره در ۲۲ قسمت کوتاه‌تر بارگذاری و آن را در سراسر جهان منتشر کرد. سریال خانه کاغذی در مادرید اسپانیا فیلمبرداری شده است. بخش هایی نیز در فصل های ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) فیلمبرداری شد. فصل پنجم سریال سرقت پول در دو بخش ۵ قسمتی به انتشار رسید.

 

از دیگر سریال هایی که در سال 2021 به انتشار رسیدند میتوان به دانلود سریال لوسیفر، دانلود سریال اهل جهنم، دانلود سریال وایکینگ ها، دانلود سریال فرندز و… اشاره کرد. بسیاری از سریال ها وجود دارند که در سال 2021 به انتشار رسیده اند که در این مبحث به برخی از پر بیننده ترین های آنها اشاره کردیم.

 

سایت ناب مووی مرجع دانلود سریال و دانلود فیلم به صورت رایگان

 

وبسایت ناب مووی به عنوان مرجع دانلود سریال و فیلم تمامی قسمت های سریال های جدید و قدیم را به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور دانلود فیلم و سریال مورد نظر خود نیاز به خرید انتشار نخواهید داشت. در واقع سایت ناب مووی به منظور هرچه راحت تر بودن امر دانلود برای کاربران خود پست هایی از تمامی فصل های سریال های پر بازدید را ایجاد کرده است که بتوانند تنها با یک کلیک به تمامی فصل ها و قسمت های سریال مورد نظر خود با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده دسترسی داشته باشند.

قسمت هایی نیز مشخص شده است که شما بتوانید به دانلود سریال خارجی، دانلود سریال ایرانی، دانلود سریال عاشقانه، دانلود فیلم و یا دانلود فیلم و سریال در کمترین مدت ممکن پرداخته و در آخر نیز نظرات خود را در رابطه با محتوای دانلودی با ما به اشتراک بگذارید. مجموعه ای کامل از فیلم و سریال های سال 2021 نیز فراهم شده است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

( امیدواریم که مطالب ارائه شده مورد پسند شما بوده و مفید واقع شده باشد )

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سریال و انواع آن در ناب مووی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *