انواع دستمال کاغذی عمده و درجه یک را از ما بخواهید.

دستمال کاغذی عمده بسته بندی

فروشگاه باباسلمان عرضه کننده دستمال کاغذی عمده و انواع دیگری از محصولات بهداشتی

دستمال کاغذی را می توان یکی از مهمترین محصولات بهداشتی معرفی کرد که منجر به پاک کردن آلودگی های سطحی و یا رطوبت از روی پوست و یا از روی سطوح شده و آنها را تمیزی دوباره می بخشد؛ در واقع این دستمال، منجر به رعایت هر چه بیشتر بهداشت فردی و محیطی شده و نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت. حال اگر تصمیم دارید تا به تهیه این محصول بپردازید و به دنبال بهترین راه برای خرید دستمال کاغذی عمده می گردید؛ چرا فروشگاه باباسلمان را انتخاب نمی کنید.

این فروشگاه، نه تنها امکانی مناسب برای سفارش دستمال کاغذی عمده را در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد داد، بلکه با راه اندازی سایت فروش اینترنتی، امکانی را در اختیار همه مردم ایران قرار داده تا بتوانند محصولات بهداشتی و یکبار مصرف اساسی که به آن نیاز دارند را خیلی سریع از طریق این سایت سفارش داده و خریداری کنند.

اکنون شما خریداران عمده که مایل به ثبت سفارش انواع دستمال کاغذی عمده و یا دستمال اقتصادی عمده در بسته بندی های پلاستیکی هستید، می توانید از طریق همین سایت، این کار را انجام داده و از محصولات درجه یک و قیمت مناسب برخوردار گردید، ضمن اینکه امکان برخورداری از محصولات برند همچون دستمال کاغذی آتریسا را هم خواهید داشت.

دستمال کاغذی عمده بسته بندی

انواع دستمال کاغذی موجود در فروشگاه باباسلمان

در عمده فروشی باباسلمان، چه مرکز فروش حضوری و چه سایت فروش آن، انواع و اقسام دستمال کاغذی عمده که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند و اهمیت بسیاری دارند، موجود بوده و لذا می توانید محصولاتی مطابق با نیاز خود را خریداری نمایید؛ در ادامه به انواع این محصولات اشاره خواهیم کرد تا بتوانید از بین آنها، انتخاب های خود را به راحتی انجام دهید:

  1. دستمال کاغذی اقتصادی

این دستمال که به آن دستمال کاغذی فلکسی (نایلونی) هم گفته می شود، نسبت به دستمال های کاغذی جعبه ای، ارزان تر بوده و از این رو تقاضای بیشتری را به دنبال داشته است، رستوران داران، مراکز بهداشت و پزشکی، صنف های آرایشی و مراکزی مشابه آنها از این دستمال های مقرون به صرفه استفاده نموده و آن را در اختیار مراجعین قرار خواهند داد.

از جمله دلایلی که باعث کاهش قیمت دستمال کاغذی اقتصادی شده اند، بسته بندی نایلونی این محصول و همینطور ضخامت نسبتاٌ کمتر ورق های دستمال می باشند. این دستمال ها در بسته های ده عددی موجود بوده و از ویژگی های مثبتی مثل بیشترین قدرت جذب رطوبت و نرمی قابل حس برخوردار می باشند. همچنین فاقد هر نوع طرح و شکل بوده و برای مصارف روزانه، مناسب خواهند بود.

در مورد وزن این محصولات هم باید بگوییم که در وزن های مختلف آماده شده و قابل انتخاب خواهند بود، مانند دستمال های 600 گرمی، 700 و 800 گرمی.

  1. دستمال کاغذی تک لایه

این دستمال ها از مشخصات مشابه با دستمال های کاغذی اقتصادی برخوردار می باشند؛ با این تفاوت که دارای ساختار تک لایه بوده و از ضخامت مناسب برخوردار هستند؛ چرا که گرماژ این دستمال ها، 28 بوده و لذا با وجود تک لایه بودن هم از ضخامت آنها کاسته نشده است.

همچنین باید بگوییم این دستمال ها به صورت فله ای عرضه گردیده و لذا قیمت آنها در مقایسه با دستمال های کاغذی سلفونی و بسته بندی، مناسب تر خواهد بود.

  1. دستمال کاغذی رولی حوله ای

نوع دیگری از دستمال کاغذی که از ضرورت مصرفی بالایی برخوردار می باشد، دستمال کاغذی حوله ای است که نسبت به دستمال های دیگر، دارای سایز و ابعاد بسیار بیشتر و همینطور ضخامت بالاتر خواهد بود؛ چرا که در این محصول، از چند لایه استفاده شده است؛ لذا می توان از آن برای خشک کردن کامل سطوح بهره برد.

این دستمال ها با بهره گیری از تیشوی خارجی و درجه یک تولید شده اند و لذا علاوه بر اینکه بهداشتی هستند، از کیفیت لازم نیز برخوردار می باشند. در ضمن این دستمال ها به هیچ وجه پرز نداده و حساسیت نیز ایجاد نخواهند کرد. اما یکی از جدیدترین نوع این محصولات که به تازگی عرضه گردیده، دستمال حوله ای معطر است که رایحه های متنوع مثل رایحه اسطوخودوس را به همراه دارد.

این دستمال دارای سطح کرپ شده بوده که این مشخصه باعث شده تا دستمال فوق، سرعت جذب بالایی پیدا کند. ضمناٌ محصول فوق در مدل های متنوع از قبیل دستمال کاغذی حوله ای استرانگ و سافت نیز موجود خواهد بود که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را انتخاب کنید.

  1. دستمال کاغذی دلسی

این محصول به دستمال های کاغذی دوقلو و چندقلو اشاره داشته که به عنوان دستمال حوله ای یا توالت عرضه گردیده و قابل استفاده در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی خواهند بود.

دستمال کاغذی عمده چندقلو

  1. دستمال کاغذی توالت

این دستمال دارای نقش و اهمیت بسیار زیادی بوده و با خشک کردن رطوبت بدن، جلوی تشکیل عفونت و بیماری های مربوط به آن را خواهد گرفت، دستمال فوق در شکل های مختلف از قبیل دستمال کاغذی توالت ساده، طرح دار و معطر ارائه شده که هر کدام را بسته به نیاز می توانید برگزینید.

دستمال کاغذی عمده بسته بندی

فقط باید این نکته مهم را به هنگام انتخاب این دستمال ها در نظر داشته باشید که دستمال های ساده نسبت به دستمال های معطر، برتری داشته و برای سلامت ما انسان ها موثرتر خواهند بود؛ چرا که در دستمال های معطر از افزودنی های عطری استفاده شده که ممکن است چندان برای سلامتی، مفید نباشند.

خرید همه دستمال های کاغذی با قیمت باور نکردنی از فروشگاه باباسلمان

چه فرقی می کند که در کدام نقطه از این خطه پهناور ساکن باشید، مهم این است که اکنون با گشوده شدن مسیرهای نوین فروش، دیگر محدودیتی نداشته و می توانید از هر کجا که هستید، به فروشگاه اینترنتی باباسلمان (زیر مجموعه شرکت بازرگانی بازار) مراجعه کرده و با خرید انواع دستمال کاغذی عمده، نیازهای خود را به بهترین شکل تامین سازید.

در اینجا علاوه بر اینکه مزه سرعت را در امر خرید تجربه خواهید کرد، می توانید انواع دستمال کاغذی عمده، از هر نوع و مدل را با قیمت های باور نکردنی و فوق العاده ارزان تهیه نموده و هزینه کمی را بابت تهیه این محصولات بپردازید، در ضمن می توانید استعلام قیمت محصولات را هم به صورت آنلاین انجام دهید. پس همین حالا اقدام کرده و از این فرصت استفاده نمایید که ممکن است همیشه چنین فرصتی پیش نیاید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انواع دستمال کاغذی عمده و درجه یک را از ما بخواهید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *