بهترین ملک‌های اکازیون را در شابش پیدا کنید

بهترین ملک‌های اکازیون را در شابش پیدا کنید

حتما تا به حال واژه اکازیون را از جا‌های متنوع و شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اید. ملک اکازیون کلمه‌ای است که مشاورین املاک و یا فروشنده های ملک برای ترغیب مشتریان جهت خرید ملک بکار می‌برند. جالبه که بدونید این اصطلاح به زبان ساده میشه ( ملک همه چیز تمام ) !

 

اما سوال اصلی اینجاست که به چه ملک هایی و با چه ویژگی‌هایی اکازیون گفته می‌شود؟

و این ملک ها را چطوری می توان پیدا کرد؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با ملک‌های اکازیون و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

 

اکازیون چیست؟

اکازیون به معنای دارای شرایط ویژه و خاص است.

به خانه‌ای که نسبت به ملک‌های دیگه قیمت پایین تر، امکانات ویژه و بهتر و شرایط فروش ویژه داشته باشد، ملک اکازیون گفته می شود. در زمان خرید خانه وقتی مشاور املاک به شما می گوید که این ملک اکازیون است یعنی از هر نظر این ملک شرایط خاص و ویژه‌ای برای خرید دارد.

 

یک ملک اکازیون دارای این ویژگی‌هاست:

  • اندازه قدرالسهم
  • مشاعات عالی
  • معماری بی نظیر
  • ساختمان های معروف و مطرح
  • محله‌ خوش نام و شناخته شده
  • امکانات عالی
  • شرایط پرداخت جذاب و متفاوت

 

اندازه قدرالسهم

ملک هایی که میزان بالاتری قدرالسهم از زمین داشته باشند، با عنوان اکازیون شناخته می‌شوند.

مشاعات عالی

یکی دیگر از ویژگی های ملک های اکازیون، داشتن مشاعات عالی است. ساختمان‌هایی که مشاعات خوش ساخت و باکیفیتی داشته باشد، ملک اکازیون شناخته می‌شود.

معماری بی نظیر

داشتن یک معماری بی‌نظیر و با طراحی خاص می تواند ملک را تبدیل به یک ملک بسیار خاص و اکازیون کند.

ساختمان‌های معروف و مطرح

به واحدهای موجود در ساختمان‌های معروف ملک اکازیون گفته می‌شود. برج‌های مطرح و مشهور جزو ملک‌های اکازیون هستند.

محله خوش نام و شناخته شده

وضعیت محله هم می تواند تعیین کننده اکازیون بودن یک ملک باشد. ساختمان و ملک‌ها در یک محله خاص و با تراکم جمعیتی پایین می تواند تعیین کننده یک ملک اکازیون باشد.

امکانات عالی

امکاناتی مانند: استخر، سالن اجتماعات، روف گاردن، سالن ورزشی، زمین فوتبال، سالن سینما و … از جمله امکانات ویژه‌ای است که می تواند ملک را تبدیل به یک ملک اکازیون کند.

شرایط پرداخت جذاب و متفاوت

اگر یک ملک دارای تسهیلات ویژه بانکی با نرخ کم و یا شرایط فروش ویژه و اقساطی داشته باشد عاملی برای شناخته شدن به عنوان یک ملک اکازیون است. در بعضی از موارد ممکن است فروشنده بجای درخواست وجه نقد تقاضای دریافت زمین و یا وسیله نقلیه داشته باشد. که در این صورت پیشنهاد یک ملک اکازیون به خریدار داده می شود.

 

ملک های اکازیون را چطور شناسایی کنیم؟

اگر دنبال خرید یک ملک اکازیون هستید، شرایط و ویژگی‌های گفته شده می تواند به شما کمک کند تا یک ملک اکازیون را تشخیص دهید. علاوه بر این می توانید با مراجعه به وب سایت شابش و مشخص کردن معیار مد نظرتان ملک های اکازیون را سریع تر شناسایی کنید.

 

وب سایت شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که با مراجعه به آن می توانید در کوتاه ترین زمان به آگهی های خرید و یا اجاره خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران دسترسی پیدا کنید. علاوه بر جستجو ملک و خرید می توانید آگهی فروش ملک هم ثبت کنید.

با شابش خانه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین ملک‌های اکازیون را در شابش پیدا کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *