فروش صندلی حرفه ای ماشین

صندولی حرفه ای ماشین

فروش صندلی حرفه ای ماشین : چطور می توان حرفه ای ترین صندلی ماشین را خریداری کرد ؟ در این مقاله به بررسی انواع صندلی های ماشین خواهیم پرداخت ، اگر به دنبال خرید صندلی خودرو حرفه ای هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر به دنبال اخبار خودرو هستید کلیک کنید.

صندلی خودرو در کنار سایر لوازم یدکی خودرو یکی از پر طرفدار ترین محصولات خودرویی به شمار می رود. از این رو خرید صندلی حرفه ای خودرو اهمیت بسیار زیادی را داراست. چرا که داشتن یک صندولی حرفه ای ماشین می تواند امنیت جانی سرنشینان را هم تامین نماید.

برای آغاز آشنایی با صندلی ماشین اول باید انواع صندلی ماشین را بشناسیم ، و ببینیم در ماشین هایی با برند های مختلف چه نوع صندلی مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع صندلی خودرو

۱- صندلی برقی ماشین یک طرف (فقط راننده)
۲- صندلی برقی ماشین دو طرف ( راننده و سرنشین)
۳- صندلی برقی ماشین چهار طرف (راننده و همه سرنشینان)
۴- صندلی داینامیک ماشین

در این نوع صندلی ماشین فردی که در حال رانندگی می باشد احساس خستگی نخواهد کرد و همچنین برعکس موجب افزایش لذت هنگام رانندگی خواهد شد چرا که بصورت اتوماتیک با حرکت فرمان توسط راننده ، صندلی بصورت خودکار تعادل راننده را حفظ خواهد نمود و از تکان اضافه نخواهد خورد و قابلیت پر شدن اتوماتیک قسمت پهلویی راننده در زمان رانندگی را دارد.

۵- صندلی کا‌مفورت

در این نوع از صندلی ها امکاناتی وجود دارد که می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید:

۱- سرد کن
۲- گرم کن
۳- ماساژور
۴- قابلیت تنظیم صندلی به ۱۸
۵- صندلی با تشک های مخصوص (این نوع از صندلی ها امکان پرکردگی کمر و فضای ایجاد شده را دارد)

۶- صندلی اسپرت

در صندلی های اسپرت مختص خودروهای مسابقه ای ساخته شده است و به نرمی و لطافت خودروهای غیر مسابقه ایی نیست و جوری ساخته شده است که با سرعت زیاد در زمان پیچیدن راننده را محکم می دارد.

 

استراکچر فنی صندلی‌های برقی

در این بخش برای دسترسی به حالت های مختلف از جمله: حرکت جلو و عقب ، تغییر ارتفاع عقب تشک تغییر ارتفاع جلو، تغییر شیب پشتی، تغییر ارتفاع زیر سری، تکیه گاه کمر، از چند موتور الکتریکی استفاده می‌گردد.
برای دسترسی به تغییرات حرکت عقب و جلو در سیستم از چهار موتور برای تعیین وضعیت های مختلف و فعال کردن پمپی که کیسه تکیه گاه را کنترل می‌نماید با استفاده از موتور کوچک تر استفاده شده استدر موتور های الکترونیکی با استفاده از یک کلید ساده اهرمی فعال می شود در این میان بعضی از صندلی ها قابلیت حافظه دارند که در صورت جا به جایی با فشردن دکمه حافظه صندلی به تنظیمات قبل تبدیل می شود و معمولاً این گونه صندلی‌ها دارای ۹ عدد رله می‌باشند (به ازای هر موتور ۲ رله و ۱ رله نیز جهت کنترل جریان اصلی وجود دارد.
کلیدهای تنظیم و کنترل صندلی‌ها اصولا یا بروی پنل درب سمت راننده نصب می شود یا در قسمت کنار صندلی.
در صورتی که این کلیدها به دلیل پلاتین قطع و وصلی که دارند دچار قطع و وصلی شوند ممکن است در صورت کثیفی و یا اکسید شدن گردند و عملکرد صندلی را کم نماید.

بیشتر بخوانید  علت خالی شدن باطری ماشین

صندلی اسپارکو

در بیشتر مواردی که راننده در هنگام خرید خودرو باید به آن توجه کند صندلی خودرو است زیرا مهمترین حسن امنیت و راحتی راننده صندلی خودرو است. که در ادامه از بین مدل های صندلی به ۳ مورد اشاره میکنیم، با ما همراه باشید:

انواع صندلی اسپارکو

۱- صندلی نیمکتی (Bench):

صندلی نیمکتی به صندلی گفته می شود که از سمت راننده تا سمت شاگرد امتداد دارد و به طور کلی صندلی شاگرد محسوب میشود، صندلی نیمکتی، صندلی بلندی است که بر روی آن شاگرد و راننده با هم می نشینند این نوع صندلی ها از ابر نرم و ضخیم معمولا استفاده شده است، این نوع از صندلی ها اصولا پهن و حداکثر ۳ سرنشین می تواند بر روی آن بنشیند. در بیشتر خوردروهای لوکس از این نوع صندلی استفاده می کنند. در بعضی از صندلی های نیمکتی، بالش باد شونده در بخش کمر و نیز گرم کن برای روزهای سرد زمستانی دارند.

۲- صندلی باکت (Bucket):

این نوع صندلی یکی از مدل های رایج در خودروهای امروز هستند که صندلی های (Bucket) ، کف گود و تکیه گاه بلندی دارند و به طور مستقل در داخل خودرو نصب می شود. این نوع از صندلی به نسبت صندلی نیمکتی از قابلیت های زیادی برخوردار است و امکانات بیشتری از نظر تنظیمات برای راننده و سرنشینان فراهم می کند. در خودروهای اسپرت و کوپه صندلی های باکت بیش ترین کاربرد را دارند. زیرا در برخی خودروهای شاسی بلند و استیشن های کوچک نیز برای سرنشینان عقب از صندلی باکت استفاده می شود.

۳- صندلی اسپرت (Sport)

صندلی اسپرت شباهت بسیار زیادی با صندلی باکت دارد، این نوع صندلی کف آن گودتر است و از امکانات بیشتری برخوردار است. در صندلی های اسپرت کناره های تکیه گاه پهن است به همین دلیل باعث می شود که راننده در سر پیچ های تند در جای خود مسلط باشد. در این نوع صندلی ها نشستن و برخاستن دشوار است. از آن جا که این نوع صندلی ها مخصوص خودروهای اسپرت طراحی شده اند، به امنیت راننده طی مسابقات اتومبیل سواری کمک زیادی می کنند. در این نوع از صندلی ها به دلیل شکاف های مخصوصی که دارد برای نصب کمربند ایمنی در پنج نقطه دارند. به همین ترتیب کمربند ایمنی به طور کامل از روی تنه راننده عبور می کند و بین پاها محکم بسته می شود تا ایمنی راننده هرچه بیش تر افزایش یابد.

منبع : تابان پارت

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش صندلی حرفه ای ماشین

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *