فروش آیفون X با پورت USB-C به قیمت 80 هزار دلار

فروش آیفون X با پورت USB-C به قیمت 80 هزار دلار

یکی از علاقه مندان که آیفون X اپل را با اسلات شارژUSB-C تغییر داده بود، توانسته است دستگاه را به قیمت 86001 دلار در eBay بفروشد. این فرد فرانکشتاین نام داشته و یک دانشجو روباتیک است که در مقطع ارشد در موسسه فناوری فدرال سوئیس فعالیت دارد.

حراج این دستگاه از 1 نوامبر شروع شد اما هفته گذشته به رقم بی نظیر رسید و حتی در یک نقطه (از طریق iMore) به 1 میلیون دلار رسیده بود. ظاهراً آیفون X اصلاح شده کاملاً عالی کار می کند و نه تنها از شارژ از طریق کابل USB Type-C پشتیبانی می کند، بلکه از انتقال داده نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که حراج این دستگاه به آرامی اما به طور پیوسته به حدود 14000 دلار در عرض یک هفته صعود کرد، یک پیشنهاد بزرگ 30000 دلاری آن را منقلب کرد. بلافاصله پس از آن، پیشنهادهای عجیب و غریب بیشتری شروع به سرازیر شدن کردند، حتی برخی از آنها به بیش از یک میلیون دلار رسید، اگرچه مشخص شد که آنها جعلی بودند. مناقصه سپس بین 86000 تا 90000 دلار تثبیت شد اما آقای پیلونل در نهایت به 85000 دلار رضایت داد. این رقم چندین برابر بیشتر از قیمت اصلی آیفون 10 است.

معامله در ساعت 11 صبح به وقت شرقی بسته شد و دیگر در سایت موجود نیست. کن پیلونل در مورد آیفون ایکس اصلاح شده بیان داشت:

“من بالاخره اولین آیفون جهان را با پورت USB Type-C ساختم. از شارژ و انتقال داده پشتیبانی می کند. قسمت اول در مورد به کار انداختن وسایل الکترونیکی بود. سپس گام بعدی این بود که کانکتور Apple C94 را مهندسی معکوس کنم و PCB خودم را با یک پورت USB-C بسازم. سپس شماتیک های پروژه تنظیم و تست شد و نهایی این بود که آن را در داخل آیفون قرار دهیم! من بسیار خوشحالم که این حالت را در قالب یک YouTube Short به شما نشان می دهم. ”

البته خریداری که این گوشی را تهیه می کند نباید آپدیتی داشته باشد و باید به شکلی ساده از اسمارتفون بهره گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو به کلیدهایی با حساسیت دارای تنظیم مجهز می شود

نظرات در مورد : فروش آیفون X با پورت USB-C به قیمت 80 هزار دلار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *