انتشار نسخه Xiaomi Mi Watch Premium Edition تا فوریه 2020 به تعویق افتاد

انتشار نسخه Xiaomi Mi Watch Premium Edition تا فوریه 2020 به تعویق افتاد

Mi Watch از ماه گذشته در چین به قیمت 186 دلار به فروش رسیده و نسخه Premium Edition Watch نیز با نمایشگر کریستالی یاقوت کبود و قاب فولادی ضد زنگ وعده داده شده است. در ابتدا قول داده شده بود که تا پایان سال جاری به فروش برسد، اما این شرکت به تازگی بیانیه ای درباره تأخیر خود در Weibo منتشر کرده است.

بیانیه تاخیر در انتشار Mi Watch

این بیانیه که در Weibo منتشر شد، به شرح زیر است:
“هواداران عزیز Mi
از توجه شما به نسخه Xiaomi Watch Premium Edition بسیار سپاسگزاریم. در اینجا ما می خواهیم صمیمانه عذرخواهی کنیم. به منظور اطمینان از تجربه بهتر کاربر و موجودی بیشتر این محصول، نسخه اولیه Xiaomi Watch Premium Edition که قرار بود در پایان ماه دسامبر به بازار عرضه شود، تا فوریه 2020 به تعویق می افتد. این برنامه همزمان در کانال های رسمی مانند Xiaomi Mall و شیائومی یوپین و شیائومی تامال راه اندازی می شود..
امیدواریم انتظارات همه را برآورده سازیم و به تمام طرفداران ساعت های شیائومی با تجربه بهتر برگردانیم. ما صمیمانه دوباره بخاطر تعویق این فروش عذرخواهی می کنیم.”
شیائومی ترجیح می دهد بیشتر وقت خود را برای داشتن سهام کافی از Mi Watch اختصاص دهد و مطمئناً می خواهد کنترل کیفیت را در کنترل مشتریان خود نگه دارد.
نسخه استاندارد Mi Watch در حال حاضر با قیمت 1،299 CNY (186 پوند) در بازار به فروش می رسد و پیش بینی می شود نسخه Premium با قیمت 1.999 CNY (286 پوند) به بازار عرضه شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار نسخه Xiaomi Mi Watch Premium Edition تا فوریه 2020 به تعویق افتاد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *