آیفون 15 پرو به کلیدهایی با حساسیت دارای تنظیم مجهز می شود

آیفون 15 پرو به کلیدهایی با حساسیت دارای تنظیم مجهز می شود

طبق گزارش ها، اپل قرار است یک ویژگی حساسیت قابل تنظیم جدید را برای دکمه های موجود در سری آیفون 15 پرو تدارک بیند. به گفته منبعی در فروم MacRumors، ضامن حساسیت به تنظیمات اضافه خواهد شد و به کاربران امکان می دهد حساسیت دکمه ها را مطابق میل خود تنظیم کنند. انتظار می‌رود این ویژگی نگرانی‌های برخی از کاربران آیفون را برطرف کند که نگران نحوه عملکرد دکمه‌های خازنی جدید در هنگام نصب کیس یا پوشیدن دستکش بودند.

انتظار می‌رود دکمه‌های خازنی جدید که مختص سری آیفون 15 پرو هستند، دارای یک تراشه جدید با انرژی بسیار کم بوده که این کلیدها را قادر می‌سازد حتی زمانی که دستگاه خاموش است یا باتری آن تمام شده، عملکرد خود را حفظ کنند. تراشه فشارهای کاربر را حس می کند و حرکات را نگه می دارد و بازخورد Taptic Engine را ارائه می دهد.

علاوه بر ویژگی جدید حساسیت، آیفون 15 پرو همچنین دارای یک دکمه Action قابل برنامه ریزی جدید بوده که جایگزین سوئیچ قطع صدا می شود. این دکمه به کاربران اجازه می دهد تا عملکردهای مختلفی مانند تغییر قفل جهت، چراغ قوه و حالت کم مصرف را سفارشی کنند.

تراشه جدید کم مصرف در سری آیفون 15 پرو همچنین تراشه‌های NFC، بلوتوث LE و UW را دربرمی گیرد، حتی زمانی که گوشی خاموش یا باتری آن تمام شده باشد. با استفاده از این ویژگی، کاربران همچنان می‌توانند از دستگاه‌های خود برای پرداخت‌های بدون تماس یا سایر کارهایی که به این فناوری‌ها نیاز دارند، استفاده کنند، حتی زمانی که تلفن آن‌ها روشن نیست.

همچنین پیش بینی شده آیفون 15 پرو دارای یک دکمه ولوم یکپارچه باشد که جایگزین دکمه‌های جداگانه افزایش/کاهش صدا در سری آیفون 14 می‌شود. دکمه جدید به کاربران این امکان را می دهد که با فشار دادن بخش های مختلف دکمه، صدا را تنظیم کنند.

انتظار داریم سری آیفون 15 اپل طی ماه سپتامبر معرفی شود و افزودن حساسیت قابل تنظیم به دکمه های فیزیکی احتمالاً آن را به یکی از مورد انتظارترین نسخه های این غول فناوری تبدیل می کند. با ویژگی‌های جدید، کاربران آیفون 15 پرو می‌توانند در هنگام استفاده از دستگاه‌های خود منتظر تجربه‌ای قابل تنظیم‌تر و پاسخ‌گوتر باشند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  گوشی iPhone SE 3 اپل قیمتی کمتر از 300 دلار دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 15 پرو به کلیدهایی با حساسیت دارای تنظیم مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *