انتشار جزئیات جدید از گوشی پرچمدار Nokia 10

طی سالهای اخیر ، نام افسانه ای نوکیا از طریق HMD Global به حیات خود ادامه داده است. مدتی است که شاهد پرچمدار قبلی Nokia 9 PureView این شرکت نبودیم اما نوکیا 10 اکنون می تواند در راه باشد. در حالی که پرچمدار قبلی نوکیا در مارس 2019 مشخص شد ، این شرکت هنوز سکوت اختیار کرده و جزئیاتی در دست نیست. نوکیا اوایل امسال اولین گوشی 5G خود را با نام نوکیا 8.3 رونمایی کرد. 5G هیجان انگیز است و همه ما آماده یک پرچمدار جدید نوکیا و نشانه های سندی هستیم که دقیقاً همان چیزی است که روی کارت موجود است.

به گفته نوکیاموب، این سند فاش شده نشان می دهد که می توان مدتی در جاده انتظار نوکیا 10 را داشت. نام این دستگاه با سبک اعشاری معمول متمایز است که نوکیا تمایل دارد برای نامگذاری آن استفاده کند، با نوکیا 9.2 PureView که قبلاً در راه بود.

سند داخلی شامل بخشی است که اظهارنظر درباره شایعات پیرامون نوکیا 10 ، تنها تلفن ذکر شده در این سند و با توجه به این محدودیت ها را منع می کند. در حالی که چشم انداز پرچمدار جدید نوکیا بخشی از این سند است که گوش طرفداران تلفن همراه را می کشد ، این سند در درجه اول به روابط مداوم این شرکت با Google متمرکز است.

گوشی های نوکیای دیرهنگام بخشی از برنامه Android One گوگل بوده اند و HMD Global مستقیماً از Google سرمایه گذاری کرده است. در تلاش برای ادامه این روابط قوی ، در سند داخلی چهار هدف خاص مرتبط با Google ذکر شده است:

  • “برای ارتقاphones تلفن های هوشمند خود با جدیدترین نوآوری های Google.”
  • “خط لوله نوآوری Google به ویژه برای رویکرد همیشه فعال و جذاب طرفداران بسیار مناسب است.”
  • “ما می توانیم کاربران جدید جذب کنیم و ارزش محصول خود را برای کاربران موجود افزایش دهیم.”
  • “این تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که ما استاد پیشنهاد Google شویم.”

با توجه به همه اینها ، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نوکیا 10 همچنان از روابط مداوم HMD Global با Google بهره ببرد، که خبر خوبی برای طرفداران یک تجربه پاک اندروید و تلفن های بدون نرم افزار است.

بیشتر بخوانید  نوکیا و LG برای گسترش شبکه 5G در کره جنوبی همکاری می کنند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات جدید از گوشی پرچمدار Nokia 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *