شکایت از سامسونگ برای شکننده بودن شیشه ماژول دوربین گلکسی اس 20

شکایت از سامسونگ برای شکننده بودن شیشه ماژول دوربین گلکسی اس 20

شرکت سامسونگ در چند سال گذشته با مشکلاتی رو به رو شد که موجب گشت برعلیه آن دادخواستی صورت گیرد. حال در جدیدترین گزارش شکننده بودن دوربین عقب گلکسی اس 20 این مسئله را برای کمپانی کره ای در پی داشت.

در آوریل سال گذشته ، گزارش هایی در مورد مالکان سامسونگ Galaxy S20 Ultra وجود داشت که متوجه شدند شیشه دوربین عقب گوشی به طور تصادفی در حال خرد شدن است. همه اصرار داشتند که گوشی را رها نکرده اند و شیشه خود به خود شکست.

هفته خوبی برای سامسونگ بوده است. این شرکت مسئولیت تولید یک تلفن هوشمند را بر عهده گرفت و “بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند جهان” را از رقیب اپل ربود. اما خبرهای بدی در قالب یک دادخواست وجود داشت که ادعا می کند از پوشش شیشه ای معیوب یا بی کیفیت برای ماژول دوربین سری Galaxy S20 استفاده کرده است.

به نظر می رسد این مشکل در سایر گوشی های سری Galaxy S20 تأثیر گذاشته است. XDA گزارش می دهد كه شركت حقوقی Hagens Berman در حال شروع یك اقدام طبقاتی علیه سامسونگ است و آن را به كلاهبرداری ، نقض ضمانت نامه و نقض چندین قانون حمایت از حقوق مصرف كننده متهم كرده است.

شکایت از سامسونگ برای شکننده بودن شیشه ماژول دوربین گلکسی اس 20

“سامسونگ Galaxy S20 خود را به عنوان یك گزینه گران قیمت برای مصرف كنندگان ، با یك دوربین درجه” حرفه ای “به فروش رساند كه از هر دستگاه 1600 دلار به بالا شارژ می شود ، تا اینكه آنها به طور ناگهانی جنبه اصلی كارایی خود را از دست بدهند. و افزایش استفاده از دسترسی آنلاین ، مصرف کنندگان به ویژه به یک دستگاه تلفن همراه قابل اعتماد نیاز دارند ، با این حال سامسونگ از ارائه قابلیت اطمینان قول داده شده به مشتریان خود امتناع ورزیده است. “

همانطور که در زمان وقایع اصلی گزارش شد ، سامسونگ آنها را به عنوان آسیب های آرایشی طبقه بندی کرد ، به این معنی که تحت ضمانت های استاندارد قرار نگرفته است. هر کسی که می خواهد این شیشه را تعمیر کند ، باید 400 دلار یا 100 دلار در صورت ثبت نام در برنامه Premium Care سامسونگ تحویل دهد.

بیشتر بخوانید  گلکسی S24 Ultra ممکن است صفحه نمایش کاملاً مسطح نداشته باشد

مشخص نیست که این موضوع چقدر گسترده است ، اما این دادخواست ادعا می کند “صدها گزارش آنلاین” وجود دارد. یک سفیر مراقبت از سامسونگ با تأیید این مشکلات ، ادعا کرد که این مشکلات ناشی از “تجمع فشار در زیر شیشه و عدم برخورد مشتری توسط آن با چیزی” است ، هرچند این شرکت همچنان از مالکان برای تعمیرات هزینه می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شکایت از سامسونگ برای شکننده بودن شیشه ماژول دوربین گلکسی اس 20

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *