دل و رونمایی از لپ تاپ گیمینگ جدید G15

در طراحی لپ تاپ های مخصوص بازی ، لمس های غیرمعمول طراحی یک منظره کاملاً رایج است و بازنگری دل در میان رده G15 تفاوتی ندارد. این شرکت یک مدل به روز شده را معرفی کرده است که اگر خریداران به رنگهای “Spector Green” یا “Phantom Grey” بپردازند ، دارای رنگ مشکی است. دل مادر است که CPU در زیر G15 جدید قرار دارد ، اما این شرکت گفته است که می توان آن را به گرافیک های سری RTX 3000 مجهز کرد.
دل با تازه سازی سری G15 که اخیراً در چین راه اندازی کرده است ، به دنبال ادویه بخشیدن به بازار میان رده لپ تاپ های مخصوص بازی است. اگرچه این نوت بوک مشخصات بزرگ و پلاستیکی ساخته شده از مدل های قبلی خود را حفظ می کند ، مدل 2021 دارای چندین نسخه عالی در داخل و یک رنگ فانتزی و خالدار در بیرون است.

لپ تاپ 15.6 اینچی دارای سه نوع عملکرد است که توسط یک مدل TDP 115W جمع شده است. در حالی که Dell به طور رسمی هیچ گزینه CPU Intel / AMD را اعلام نکرده است ، Notebookcheck هفته گذشته گزارشی از نشت هایی را ارائه داد که نشان می دهد i5-10200H / GTX 1650 ترکیبی Intel با 16 گیگابایت است RAM / 512 گیگابایت NVMe SSD در مدل استاندارد 120 هرتز ، در حالی که یک نوع قدرتمندتر می تواند از AMD Ryzen 7 5800H / RTX 3060 دوتایی و تاول زده شده با نرخ تازه سازی 360 هرتز استفاده کند.

برای خنک کردن این سخت افزار قدرتمند ، سیستم خنک کننده G15 با استفاده از تخصص Alienware دل دوباره طراحی شده است. در شاسی نیز تغییرات ظریفی در طراحی ایجاد شده است که از جمله آنها می توان به لولای اصلاح شده ، نورپردازی 4 ناحیه ای RGB و انتخاب بین چهار رنگ اشاره کرد: خاکستری سایه دار تیره ، مشکی ابسیدین ، ​​خاکستری فانتوم با لکه های لکه ای و سبز با اسپک لک. دل می گوید این لپ تاپ با رنگ “کم آب با VOC” پوشانده شده که از دوام و سازگار با محیط زیست برخوردار است.

G15 به روز شده ابتدا وارد بازار چین خواهد شد ، در حالی که انتظار می رود طی ماه های آینده نسخه جهانی آن منتشر شود.

بیشتر بخوانید  فاش شدن اطلاعات لپ تاپ اندرويدي اچ پی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دل و رونمایی از لپ تاپ گیمینگ جدید G15

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *