ساعت اینترنت شبانه رایتل

ساعت اینترنت شبانه رایتل : رایتل یکی از اپراتورهای قدرتمند در زمینه ی برقراری ارتباطات در ایران می باشد و همانطور که می دانید آنتن دهی سیمکارت های رایتل بسیار قوی می باشد زیرا این اپراتور از دکل های ایرانسل و همراه اول برای پوشش شبکه ی ارتباطی خود استفاده می نماید.

زمان آغاز ساعت اینترنت شبانه سیمکارت رایتل

از همان ابتدا که عرضه ی سیمکارت های رایتل آغاز شد، اینترنت در این اپراتور با سرعت 4G راه اندازی شده بود که بسیاری از افراد را از همین طریق به سمت خود جذب کرد. اکنون در صورتی که از بسته های اینترنت بلند مدت رایتل استفاده نمایید به عنوان یک هدیه برای شما تماس صوتی رایگان (1000 تا 2000 دقیقه) برای حسن انتخابتان می دهد.

برای اینکه بتوانید هر یک از بسته های اینترنت رایتل را خریداری نمایید، می توانید کد دستوری #142* را با گوشی خود گرفته و کد بسته ی مورد نظر خود را وارد نمایید.

زمان افت مصرف یا بهتر است بگوییم زمان استفاده از اینترنت شبانه ی رایتل نیز مانند ساعت اینترنت شبانه ایرانسل از 2 بامداد تا 8 صبح می باشد.

توجه داشته باشید:

  • احتمال تغییر در سرعت اینترنت این اپراتور بر اساس منطقه و ترافیک اینترنت وجود دارد و ممکن است گاهی این سرعت ها در مناطق مختلف متفاوت نیز باشد.
  • از لحاظ ترافیکی بسته های روزانه و بسته های هدیه بیشترین اولویت را دارند، یعنی در صورتی که ترافیک بخش روزانه در بسته های ترکیبی به پایان برسد از ترافیک بخش شبانه کاسته و به ترافیک روزانه اضافه می نماید.
  • ساعت بسته اینترنت شبانه رایتل از 2 بامداد تا 8 صبح می باشد و در این مدت زمان از ترافیک شبانه استفاده می نماید. اگر توجه کرده باشید، در جدول بالا فقط دو طرح اینترنت شبانه برای رایتل ارائه شده است.

اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل اینترنت شبانه رایتل

  • امکام استفاده از حجم بسته های اینترنت رایتل تنها در محدوده های تحت پوشش 3G و 4G امکان پذیر می باشد و در سایر مناطق استفاده از اینترنت با تعرفه ی عادی صورت می پذیرد.

 

جدول قیمت ها و کدهای دستوری خرید بسته های اینترنت رایتل

با ساعت اینترنت شبانه همراه اول چقدر آشنا هستید؟؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

3.9/5 - (27 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و هزینه بسته ها !

نظرات در مورد : ساعت اینترنت شبانه رایتل

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یک ماه رد شد با پشتیبان رایتل تماس گرفتم ولی هنوز اینترنتم درست نشده شبا لیمیت میشه سرعت دانلود هم بدتر شده در طول روز اومده روی 1mb شب هم زیر ۳۰۰kb ممنون میشم پیگیری کنید :/

  2. چرا باوجود بسته شبانه از بسته عادی همه زمانه کسر میشه من بسته شبانه ام اصلا تکون نخورده ده بار بسته روزانه خریدم این کار اسمش دزدی هست دزد که فقط از دیوار مردم بالا نمیره مال مردم خوری اسمش