تبلت Galaxy View 2 پروژه بعدی کمپانی سامسونگ می باشد

Galaxy View 2

تبلت Galaxy View 2 | این روزها فاصله میان تبلت ها و گوشی های هوشمند سری پلاس زیاد نیست و اکنون افراد به دنبال تبلت هایی هستند که حداقل از 12 اینچ بیشتر باشند. اکنون زمان ان فرا رسیده است تا کمپانی هایی نظیر سامسونگ، مایکروسافت و اپل اقدام به ساخت چنین تبلت هایی نمایند تا بتوانند کاربران خود را جذب کنند. این روزها دنیای تکنولوزی دائما در حال پیشرفت می باشد و می توانید به آسانی تمامی نیازهای خود را با دستگاه های جدید تامین نمایید.

گلکسی ویو 2 سامسونگ

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی سامسونگ تقریبا سه سال پیش تبلت اندرویدی Galaxy View را به بازار معرفی نمود که اساسا ایده‌ ی ابتدایی طراحی این تبلت، عرضه‌ ی یک سیستم با صفحه نمایشی بزرگ‌ تر از تبلت‌ های معمولی اما کوچک تر از نمایشگر تلویزیون‌ های کوچک و مانیتورها بود و اینکه کاربران بتوانند به‌ راحتی آن‌ را با خود حمل نمایند.

Galaxy View 2

در آبان‌ماه سال 1394 هجری شمسی بود که تبلت Galaxy View کمپانی سامسونگ با صفحه نمایش 18.4 اینچی، در ایران معرفی شد. در حال حاضر بر اساس جدیدترین گزارش‌ های منتشر شده، این کمپانی کره‌ ای تصمیم دارند تا نسل آینده ی Galaxy View را به بازار عرضه نماید.

براساس گزارش های انتشار یافته از سوی از سوی سایت های خارجی، Galaxy View 2 سامسونگ دارای صفحه نمایشی 17.5 اینچی می باشد که در قیاس با نسل پیشین خود یعنی Galaxy View با یک صفحه نمایش 18.4 اینچی، از یک نمایشگر کوچک تر بهره مند می باشد. تبلت بزرگ کره ای ها دارای یک لولایی داخلی است که می‌ تواند به‌ عنوان پایه برای تبلت مورد استفاده قرار بگیرد و قابلیت کارکردن با تبلت را در دو صورت و پیکربندی متفاوت فراهم می نماید.

Galaxy View 2

با تنظیم کردن این لولاها، کاربران می‌توانند هم در یک زاویه‌ ی 30 درجه نسبت به افق از تبلت استفاده کنند و هم می توانند تبلت را مشابه یک لپ‌ تاپ به صورت ایستاده بر روی میز قرار دهند و از ان استفاده نمایند. Galaxy View نسل پیشین، دارای یک دستگیره‌ ای به منظور حمل تبلت بود اما قرار است Galaxy View 2 بدون دستگیره رونمایی شود. در نتیجه زمانی که لولا به‌ طور کامل بسته شده باشد؛ تبلت مثل یک لپتاپ قابل حمل می باشد.

بیشتر بخوانید  اسکنر عنبیه چشم از گلکسی اس 10 سامسونگ حذف خواهد شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Galaxy View 2 پروژه بعدی کمپانی سامسونگ می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *