جنسیس G80 2021 با قوای محرکه قوی تر و طراحی لوکس تر معرفی شد

شرکت هیوندا از سال‌ها قبل اعلام کرد که جنسیس برند مستقل لوکس آن بوده و با ساختاری متفاوت و لوگویی منحصربفرد راهی بازار می‌شود. در نهایت شاهد خلق برند پریمیومی چون جنسیس بودیم که در طول سال‌های گذشته سگمنت سدان میان سایز، سدان فول سایز، شاسی بلند و برخی دیگر از آن راهی بازار شد.

حال به تازگی جنسیس تصمیم گرفت تغییراتی برای سدان لوکس G80 در نظر گیرد و از این رو به معرفی G80 2021 پرداخت. مدلی که سبک طراحی دیگر اعضای 2021 جنسیس داشته و از طراحی داخلی و خارجی مجللی برخوردار هستند. پیش از این جنسیس شاسی بلند جذاب GV80 را به عنوان رقیب جدی X5 بی ام و و برخی دیگر معرفی کرد. خودرویی که نماد کامل یک اتومبیل لوکس است و جنسیس تمام تلاش خود را کرده تا بهترین را ارائه دهد.

جنسیس

در این بین نوبت به نسخه سدان سری G80 رسیده که به عنوان همان G80 2021 شناخته شده و سبک طراحی شبیه به مدل شاسی بلند برای آن در نظر گرفته شد. این سدان از چراغ جلو و عقب دو تکه برخوردار است و جلوپنجره 5ضلعی صیقل داده شده زیبایی هم در این بخش قابل مشاهده است.

طول کاپوت جلو G80 2021 بلند بوده و در مقابل بخش عقب خودرو شبیه به یک اتومبیل کوپه طراحی شده و ساختاری اسپرت را به جی 80 نسل جدید بخشیده است. رینگ‌ نسخه سدان دقیقا همان رینگ پنج پره موجود در نسخه شاسی بلند است و تفاوتی نمی‌توان مشاهده کرد. خروجی باک بنزین دقیقا کنار درب عقب قرار گرفته و چراغ راهنمای دو تکه هم در نزدیکی درب جلو قرار گرفته که به موازات چراغ دوتکه جلو قرار گرفته است و زیبایی ظاهری G80 2021 را دوچندان کرد.

جنسیس G80 2021 با توان بیشتر و طراحی لوکس تر

البته G80 2021 قطعا ظاهر منحصربفردی نسبت به GV80 شاسی بلند دارد. بهترین بخش این خودرو کابین داخلی مجللی بوده که ترکیبی از چوب ، چرم ، آلومینیوم و دیگر موارد پریمیومیست.

جنسیس سعی کرده فناوری‌های ایمنی و رفاهی روز را در این خودرو تعبیه کند که از جمله باید به ترمز اضطراری اتوماتیک ، جلوگیری از برخورد نقاط کور و غیره پرداخت. یکی از این ویژگی‌ها Highway Driving Assist II نام دارد. این قابلیت به راننده اجازه داده تا در بزرگراه بدون کنترل فرمان حرکت کرده بدون اینکه اتومبیل از خطوط عبور کند. در داخل یک صفحه نمایش بزرگ 14 اینچی تعبیه شده که با سیستم سرگرمی هیوندا یکپارچه است و از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می‎کند.

جنسیس

یک صفحه نمایش دیجیتال 12 اینچی هم برای بخش سرعت سنج در نظر گرفته شده که سیستم 3D هم دربرمی‌گیرد. در بخش فنی باید به پیشرانه 3.3 یا 3.8 لیتری شش سیلندر اشاره کرد که در کنار موتور 5 لیتری هشت سیلندر قدرتمندی قرار می‌گیرد. نسخه پایه G8 2021 از موتور 2.5 لیتری درون خطی توربوشارژ 300 اسب بخاری نیرو می‌گیرد. یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر 375 اسب بخاری هم برای این مدل تدارک دیده شد.

همچنین یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی درون خطی 207 اسب بخاری هم برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شد. به گفته جنسیس مدل 2021 با آلومینیوم جدید ساخته شده که وزنی کمتر از نسخه 2020 دارد و به لطف پلتفرم جدید کابین گسترده و آیرودینامیک بهتری را می‌توان مشاهده کرد.

متاسفانه جزئیات قیمت و تاریخ عرضه G80 2021 توسط جنسیس اعلام نشد.

منبع: motor1

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جنسیس G80 2021 با قوای محرکه قوی تر و طراحی لوکس تر معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *