۱۰ هواپیمای جنگنده برتر جهان + ویدئو

میگ 35

دنیای جنگ افزار همیشه جذابیت های خاص خود را داراست . در این میان هواپیماهای جنگنده برتر از جذابیت بسیار بالایی در بین علاقه مندان جنگ افزار برخوردار است .

در جنگنده های برتر جهان هواپیما های امریکایی در رتبه های برتر قرار دارند . ابتدا نام این جنگنده ها را بدانیم سپس ویدئویی از این حنگنده ها تهیه شده است که مطمئنا برای شما عزیزان جذاب خواهد بود . پس با ما همراه باشید .

10 – chengdu J-10 china : این جنگنده ساخت کشور چین است . این جنگنده جزو اولین جنگنده هایی است که برای مقابله با غرب ساخته شده است .

9- Saab Jas 39 Gripen : برخلاف آنچه که در مورد سوئد شنیده اید نهمین جنگنده قدرتمند جهان ساخت کشور سوئد است . این جنگنده هم یک ابزار تمام عیار برای جنگ های هوایی است .

8- F-16 : بالاخره در رتبه هشتم جنگنده های امریکایی وارد میدان میشوند همانطور که میدانید یکی از مشهور ترین جنگنده های جهان سری F های امریکاست . lockheed martin f-16 fighting falcon یکی از شاهکار های امریکایی است که در جنگ های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

7- Mikoyan MiG-31 : از دیگر جنگنده های مشهور جهان که در بین علاقه مندان حوزه جنگ افزار بیشتر مطرح میشود میگ های روسی است که این Mikoyan MiG-31 در این تورنومنت توانسته در رتبه 7 این لیست قرار گیرد .

6- McDonnel Douglas F-15 Eagle :  رتبه 6 باز هم توسط امریکایی ها اشغال  شده است و باز هم یک شاهکار از خانواده F امریکایی .

5- Sukhoi Su-27 : حیف است که در این لیست از سوخو های مشهور روسی هم نماینده ای وجود نداشته باشد چرا که از دیگر جنگنده های برتر جهان می توان به جنگنده های روسی سوخو نام برد . سوخو 27 هم جایگاهی برتر را از آن خود کرده است .

4-Dassault Rafale : جایگاه بعدی جنگنده های برتر جهان از آن جنگنده فرانسوی Dassault Rafale است که توانسته بهترین موقعیت از ۵ جنگنده برتر دنیا رتبه 4 را از آن خودر نماید .

3- Eurofighter Typhoon : نام بردن از یک جنگنده اروپایی هم جمع جنگنده های برتر را تکمیل خواهد کرد تنها رتبه های دوم و اول هم اکنون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

2- Boeing F/A – 18E/f Super Hornet : رتبه دوم این لیست از آن بویینگ است ،‌ شاهکاری متفاوت در بین جنگنده های برتر جهان ، باز هم یک امریکایی

1- lockheed martin / boeing F-22 Raptor : رتبه اول این لیست هم از آن یک امریکایی مشهور بنام اف 22 است این جنگنده فوق العاده توانسته در جنگ های بسیار زیادی خودی نشان دهد .

اما تنها خواندن این لیست نمی تواند یک علاقه مند دنیای جنگ افزار را جذب نماید باما همراه باشید تا در یک ویدئویی کامل این 10 جنگنده برتر را بصورت کامل بشناسیم و علاوه بر آن جنگنده های برتر دیگر را هم در کنار این ۱۰ جنگنده مورد بررسی قرار دهیم . با ما در تماشای این ویدئو همراه باشید :

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ۱۰ هواپیمای جنگنده برتر جهان + ویدئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *