شیائومی نیز مشمول طرح رجیستری شد

طرح رجیستری

همانطور که می دانید طرح رجیستری در تاریخ 14 آذر ماه سال جاری با گوشی های آیفون کمپانی اپل آغاز شد و در فاز بعدی گوشی های بلک بری، پیکسل و موتورولا مشمول این طرح شدند و همچنین از اواسط بهمن ماه نیز گوشی های کمپانی ال جی نیز وارد این طرح شدند و تنها گوشی هایی از این برندها امکان سرویس دهی دارند که به صورت قانونی وارد کشور شوند و سریال نامبر آن ها وارد سیستم همتا شده باشد.

از ابتدای این هفته (19 اسفند) نیز همانطور که در جریان هستید گوشی های کمپانی نوکیا و هوآوی نیز مشمول طرح رجیستری شدند و این موضوع در حالی است که قرار است کمپانی های سونی و تکنو نیز مشمول این طرح شوند و این موضوع از اولین روز هفته ی آینده صورت می پذیرد و به واقعیت می رسد. اکنون تنها ساعاتی پیش از سوی مسئولان طرح رجیستری اعلام شد که گوشی های هوشمند کمپانی شیائومی نیز مشمول این طرح شده اند و کاربران باید به هنگام خرید این گوشی های حتما سریال نامبر آن ها را بررسی نمایند.

بر اساس اطلاع رسانی هایی که پیش از این صورت پذیرفته است در صورتی که تلفن همراه شما دارای دو یا چند سیمکارت باشد باید حتما با قرار دادن یک سیم کارت در داخل گوشی آن را ثبت نموده باشید تا دستگاه برای شما مدت ها فعال باشد و از اپراتورهای داخل کشور سرویس دریافت نماید. برای انجام این فرآیند، هیچ محدودیتی برای استفاده از یک یا چند سیم کارت وجود ندارد و لذا کاربران می توانند تنها با قرار دادن یکی از سیم کارت های خود اقدام به فعالسازی نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی نیز مشمول طرح رجیستری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *