یخ، چاره ی رفع مشکل خرابی صفحه در Surface Pro!

Surface Pro

مدتی است که کاربران Surface Pro 4 از خراب شدن صفحه گوشی خود ناراضی هستند اما چیزی که عجیب تر و جالب تر است، روشی است که برای رفع این مشکل از آن استفاده می کنند و آن هم قرار دادن تبلت خود در فریزر یخچال و دمای زیر صفر است.

با گشتی کوتاه در وب سایت Flickergate تعداد زیادی از شکایات کاربران 4 Surface Pro را می بینیم که از لرزش و پرش تصاویر به هنگام فیلم برداری یا عکس گرفتن ناراحت هستند. در میان این اظهارات یکی از کاربران متن جالبی نوشته بود , او ادعا کرده بود که با قرار دادن دستگاه در فریزر این مشکل بر طرف می شود اما متاسفانه این راه حل نیز به صورت دائمی مشکل را بر طرف نمی کند و به محض داغ شدن زیاد یا نشت آی سی , دستگاه دوباره داغ شده و مشکل دوباره ایجاد می شود.

کاربران مایکروسافتی که 1500 دلار بابت یک دستگاه Surface Pro پرداخته اند یک وب سایت را طراحی کرده اند تا چنین مشکلاتی را در آن مطرح کرده گزارشات خرابی آن ها را ثبت کنند و اکنون یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که درباره این گوشی ایجاد شده , همین خرابی صفحه گوشی است که باعث از کار افتادن و بی مصرفی آن شده است. نکته جالب دیگری که درباره این مشکل مشخص شده است این است که زمانی که تاریخ گارانتی دستگاه تمام شده یعنی حدود یک سال پس از خرید , مشکل صفحه نمایش آن بروز می کند و دیگر نمی توان از ضمانت آن استفاده کرد.

تعمیر و تعویض این صفحه برای افرادی که گارانتی آن ها تمام شده است حدود 800 دلار هزینه بر می باشد هر چند که عده ای از این مشکل در صفحه گوشی عوض شده خود نیز شکایت دارند. تعداد افرادی که از این موضوع شاکی هستند به 1800 نفر نیز رسیده است. تا به امروز شرکت مایکروسافت به طور رسمی این مشکل را مطرح نکرده و مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است , تنها کاری که می توان انجام داد این است که تا اطلاع ثانوی و بر طرف شدن این مشکلات از خرید Surface pro جدید خودداری کرده و منتظر باشیم تا این مشکلات بر طرف شوند چرا که طول عمر دستگاه های آن ها فقط یک سال بوده و پس از آن که مصادف با تمام شدن گارانتی آن است دیگر قابل استفاده نبوده و خراب می شوند. برخی دیگر نیز اعلام کردند که این مشکل یک ایراد سخت افزاری بوده و با به روز رسانی نرم افزاری بر طرف می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یخ، چاره ی رفع مشکل خرابی صفحه در Surface Pro!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *