فراخوان دریافت کارت سوخت از سوی وزارت نفت

کارت سوخت

همانطور که می دانید بسیاری از دارندگان خودروهای سواری و کامیون ها در چند سال اخیر دارای کارت سوخت بودند که بر اساس مصوبات مجلس در آن زمان بنزین دو نرخی بوده و نرخ بنزین آزاد نسبت به بنزین سهمیه ای گران تر بود. هم اکنون بر طبق فراخوانی که از سوی وزارت نفت ایران برای مالکان خودروهایی که کارت سوخت ندارند، منتشر شد گویا دولت قصد دارد در سال آینده قیمت بنزین را دوباره دو نرخی نماید و بحث سهمیه بندی جدی است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که تاکنون بحث های فراوانی در خصوص افزایش قیمت بنزین تا 1500 تومان و مخالفت مجلس و کمسیون انرژی با این درخواست دولت صورت گرفته است و گویا پس از تمامی این کشمکش ها تصمیم گرفته شده است که قیمت بنزین در سال 97 و در لایحه ی بودجه ی 97 دو نرخی شود؛ البته این موضوع در حد یک حدس و گمان می باشد.

بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدند که به منظور جلوگیری از افزایش تورم به دلیل افزایش قیمت سوخت و وارد نشدن فشار بر قشر کم درآمد جامعه، بهترین راه دو نرخی کردن قیمت بنزین می باشد. بر اساس گفتگوهای سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، از مالکان خودروهایی که کارت سوخت ندارند خواسته شده است که هرچه سریع تر اقدام به دریافت کارت سوخت نمایند. بر اساس همین اظهارات بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت بنزین در سال آینده دو نرخی خواهد شد.

زیبا اسماعیلی در این خصوص اعلام کرد:

بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی، تحویل سوخت به دارندنگان خودروهای سبک و سنگین فقط با ارائه ی کارت سوخت ممکن بوده و کارت سوختی که در اختیار جایگاه داران قرار گرفته است تنها برای مواقع ضروری می باشد؛ لذا از مالکان خودروهایی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند، تقاضا می شود هر چه سریعتر اقدام به دریافت کارت سوخت خود نمایند.

محل هایی که برای دریافت کارت سوخت باید درخواست بدهید، دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کارت سوخت بنزین

نظرات در مورد : فراخوان دریافت کارت سوخت از سوی وزارت نفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *