یادگیری رشته معماری به دور از دانشگاه با ویویدویژوال

یادگیری رشته معماری به دور از دانشگاه با ویویدویژوال

همواره اصل مهارت در رشته جذابی مانند معماری، وابسطه به داشتن تجربه و دانش روز بوده و این فکر اشتباه که یک معمار موفق، الزاما باید مدرک دانشگاهی داشته باشد. متاسفانه باعث شده است، یک دانشجوی معماری هزینه و زمان زیادی صرف گذراندن چند سال تحصیل تئوری در دانشگاه کند و در نهایت هیچ یک از مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار معماری را نتواند کسب کند .
با پیشرفتی که علم معماری طی این 10 ساله اخیر داشته است؛ تمایز شدیدی بین دانش تئوریک دانشگاهی با دانش روز نرم افزارهای معماری مانند Corona , Vray , Unreal Engine , Rhino , Sketchup , Autocad , Revit , 3DsMax ایجاد شده است . امروزه دانشجو یا فرد علاقمند به معماری با نداشتن مهارت در نرم افزار های معماری جایگاه و امنیت شغلی خود را به حاشیه میبرد و فاصله درآمدی بالایی نسبت به دانش آموخته این نرم افزار ها ایجاد میکند.

بر اساس مشاهدات آماری؛ ویویدویژوال یک شرکت فناوری آموزشی فارسی زبان با 7 سال تجربه در بستر تدریس و آموزش آنلاین در حوزه معماریست، که همانند شرکتهای معروف این حوزه مانند Udemy و  Lindaفعالیت پر رنگی داشته است و موفق به جذب بیشترین هنرجو در تاریخ آموزش معماری به صورت آنلاین در ایران شده است که با فراگیری در رشته های معماری بر اساس دانش روز دنیا و با در اختیار داشتن اساتید خبره و با تجربه در آموزش شبیه سازی معماری و طراحی معماری , بیشترین دوره های آموزشی آنلاین را به همراه پشتیبانی آموزشی در اختیار علاقمندان معماری قرار داده است. که شامل دوره های آموزش مدلسازی، رندرینگ، انیمیشن و آموزش های متنوع پرزانته معماری و همچنین تالیف چند کتاب آموزش معماری است.
در کنار آن، سایت vividvisual یک دایره المعارف جذاب در زمینه آموزش های رایگان بصورت ویدئو کوتاه، مقاله و دانلود آبجکت های دسته بندی شده بروز میباشد.
از ویژگی های  برجسته آموزش های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری، زمانبندی منعطف آن است. در واقع استاد و هنرجو متحمل شرایط طاقت فرسایی مانند تردد در مسیر پر ترافیک شهری نمی شوند . که این روش آموزشی صرفه جویی ویژه ای در وقت و هزینه ها خواهد بود.از دیگر ویژگی های آموزشهای آنلاین نسبت به آموزشگاه های حضوری، کمتر بودن هزینه آموزشی است. که امتیاز ویژه ای برای هنرجو دارد، مزیت بارز و کلیدی آموزشهای آنلاین امکان تکرار و مرور جلسات آموزشی در بازه های زمانی متنوع میباشد و میتواند تمرکز یادگیری را به مراتب بالاتر ببرد و در کنار پشتیبانی خیلی خوب مسیر یادگیری آموزش ها برای هنرجو هموار خواهد شد.

یادگیری رشته معماری به دور از دانشگاه با ویویدویژوال

جهش بزرگ پرزانته های معماری با دنیای انیمیشن

 

معماران همیشه در جستجوی راه های بهتر برای انتقال ایده های خود هستند و انیمیشن معماری به آنها این توانایی را میدهد که طرحهای خود را به روش کاملاً مصور به نمایش بگذارند. درحقیقت انیمیشن معماری، فرآیند ایجاد رندر های متوالی از فضاهای مدل شده است. برخلاف خروجی تک فریم یا به اصطلاح رندر تک شات، انیمیشن شامل چندین فریم یا چندین رندر تک شات از صحنه است، که در نهایت برای ایجاد تصویرسازی با هم ادغام می شوند.
امروزه انیمیشن برای طراحان معماری تکنیک حرفه ای محسوب میشود، که میتوانند برای ارائه پروژه خود به کارفرما یا مخاطب پروژه از این تکنیک استفاده کنند و با نمایش گذاشتن چندین فضا و به حرکت در آوردن دوربین در صحنه های داخلی و خارجی و با استفاده از صداگذاری بر روی تصویر، همانند یک کارگردان هنری درک عمیق تری از فضای مدلسازی شده خود را به کارفرما ارائه دهند.

ویویدویژوال درعرصه انیمیشن سازی معماری؛ چند سالیست که با آموزش نرم افزارهایی مانند ( ویری ، لومیون ، کرونا و ونتیج ) این بستر را فراهم کرده است، که معماران پرزانته های بهتر و جذابتری از پروژه های خود در سطح بین الملل ارائه دهند.
در گام بعدی، این شرکت با نگاه ویژه به نرم افزار پر قدرت آنریل انجین، با توانایی های مثال زدنی در حوزه های ( ساخت انیمیشن، خروجی تک فریم،vr و 360  درجه، exe و تور های مجازی اینتراکتیو ) در دوره آموزشی آنریل انجین ویویدویژوال این نوید را به معماران داده است که با یادگیری این نرم افزار بتوانند یک پرزانته ویژه برای ارائه داشته باشند.
در نظر باید داشت؛ که آنریل انجین، نرم افزاری ریل تایم با سرعت پردازش بالاتری نسبت به بقیه رقبای خود است و جایگاه ویژه ای در بین معماران باز کرده، که در آینده سهم بزرگتری در اجرای پروژه ها ایفا خواهد کرد .

کتاب های تخصصی معماری ویویدویژوال

یادگیری رشته معماری به دور از دانشگاه با ویویدویژوال

اساسا انتخاب درست یک کتاب معماری ، کمک شایانی به هنرجویانی که در این حوزه فعالیت دارند میکند. ویویدویژوال با تالیف تخصصی چندین جلد کتاب معماری از اساتید برجسته خود، با بهره گیری از دانش، تجربه و وسواس دقیق بر روی محتوای کتابها، به صورت ویژه ای به تالیف آنها پرداخته است.
کتابهای ویویدویژوال از جمله پرفروشترین کتاب ها در زمینه معماری میباشد که مخابطان آنها اکثرا از دانشجویان معماری میباشد.

 

4.1/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : یادگیری رشته معماری به دور از دانشگاه با ویویدویژوال

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من از هنرجو های قدیمی ویویدویژوال هستم که در حال حاضر شرکت معماری در کانادا دارم .چشمم به مقاله جالبی از سایت زوم تک خورد مناسب دیدم نظرمو در مورد این مقاله بنویسم . شرکت udemy و ویویدویژوال واقعا در خیلی از زمینه ها شباهت های جالبی دارند هر دو شرکت در زمینه آموزش معماری منابع آموزشی کلیدی در این حوزه دارند udemy یکی از پلتفرم های یادگیری آموزش های آنلاین در سطح جهانی است که به خوبی در حوزه معماری هم فعالیت دارد و ویوید ویژوال در حوزه معماری با آموزش های آنلاین به زبان فارسی با بینش بالا در مورد آخرین روند ها و تکنیک های معماری ، آموزش های با کیفیت و با استاندارد های بالا، خود را همسو با udemy کرده . چرا که هر دو شرکت udemy و ویویدویژوال به این اصل معتقدند که معماری فقط ایجاد سازه ها نیست، بلکه هنری است که فرم، عملکرد و خلاقیت را در کنار هم قرار می دهد .

  2. من از سایت ویوید ویژوال علاوه بر دو آموزش آنلاین آی مکس و دکتر بیم ، دو کتاب معماری کتاب تری دی مکس و کتاب رویت هم خریداری کردم و در زمان رونمایی دوره آموزش آنریل انجین این آموزش هم تهیه کردم و دارم باهاش نتایج فوق العاده ای میگیرم
    سایت ویوید ویژوال را به همه علاقمندان معماری پیشنهاد میکنم
    نتیجه عالی میگیرید .

  3. واقعا بهترین نتیجه رو با ویویدویژوال تونستم بگیرم
    برام خیلی جالب بود در سایت مورد علاقم یه سایتی رو میبینم که یادگیری معماریم رو مدیونش هستم