نسل جدید گوشی های شیائومی میکس در راهند

نسل جدید گوشی های شیائومی میکس در راهند

شیائومی MIX 4 را در اوایل سال جاری عرضه کرد، اما تصمیم گرفت این گوشی هوشمند را در خارج از چین به فروش برساند. بر این اساس، خرید MIX 4 از نمایندگی های شخص ثالث تنها در صورتی امکان پذیر است که در چین زندگی نمی کنید یا در مناطقی زندگی کنید که وب سایتی نظیر eBay وجود داشته باشد. طبق گفته @xiaomiui، شیائومی در حال حاضر مراحل نهایی توسعه MIX 5 و MIX 5 Pro را سپری می کند.

متأسفانه، این دستگاه ها می توانند انحصاری های چین باشند. همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، شیائومی اخیراً دو دستگاه “2202121C” و “2202121AC” را در چین تحت سری MIX ثبت کرده است. ظاهراً این دستگاه ها به ترتیب با اسم رمز «ثور» و «لوکی» هستند.

پیش از این، افشاگر مورد اشاره معتقد بود که این دو مدل با نام‌های Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi 12 Ultra Enhanced وارد بازار خواهند شد، که قبلاً در مورد آن گزارش داده بودیم. ظاهرا، شیائومی هر دو مدل را به نسخه جدید اندروید مجهز می کند و دارای پردازنده اسنپدراگون 898 در کنار چهار حسگر دوربین باکیفیت هستند.

@xiaomiui اضافه می کند که شیائومی MIX 5 و MIX 5 Pro در مارس 2022، تقریباً یک سال پس از معرفی Mi 11 Ultra، رونمایی خواهد کرد. در مقابل، شیائومی 12 قرار است در اواسط دسامبر و پیش از زمان رونمایی Mi 11 معرفی شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و مشخص شود این کمپانی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زمان انتشار رابط کاربری MIUI 15 مشخص شد

نظرات در مورد : نسل جدید گوشی های شیائومی میکس در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *